Jij vraagd hier om een mening,en wij geven jou ook een mening,dus kun je verwachten dat je zulke vragen krijgt,waarom je zo vroeg test, en dan komt ook omdat dat veel meiden doen,waarbij ze alsnog ongi worden,maar het is jou lichaam etc dus lekker doen waar jij je prettig bij voeld
Ik deed net voor gein een ovu test die sloeg meteen zwaar positief uit grappig eignlijk. had ze nog over,hoop ze ook niet meer te hoeven gebruiken hihih Krijg je als je je verveeld hihihi
Nou Anna, je teststreep is licht maar wel net zo breed, dus ziet er goed uit! Ook voor Marieke zo spannend! En voor meer geloof ik? En al weer veel zwangeren zeg! Leuk, gefeliciteerd! Liefs loekie
Mja, ik vroeg eigenlijk niet eens echt om een mening. Dit is een topic om foto's te plaatsen toch? Maar goed, mensen mogen het wel vragen hoor... Dat bedoel ik niet. Maar als ik het dan uitleg is t nog niet goed... Ik vind t gewoon jammer, krijg een beetje het gevoel alsof ik niet blij mag zijn... Ik snap natuurlijk wel de vraag waarom ik vroeg test, maar ik snap de reacties daarna niet... (maar goed, misschien reageer ik overgevoel hoor, ben echt mega emotioneel de afgelopen dagen...)
Meiden, volgens mij is de kruidvattest wel duidelijker positief Heb ze vanmiddag gehaald en toen 3 uur lang mijn plas opgehouden en in de tussentijd niets gedronken...en zie het resultaat. De test is zelfs duidelijker dan de testen die ik heb gedaan met ochtendurine, dus waarschijnlijk is HCG gestegen Pffffff....eerst even wachten wat jullie professionele mening is, alvorens ik een banner ga aanmaken Liefs Anna
ik snap heus wel dat je heel blij bent meis,dat zou ik ook zijn,en ja hier geven wij meestal een mening over de testen vandaar, ik duim natuurlijk hard dat hij straks na je nod nog positiever is
Hahaha, ge-wel-dig... Moest hier gewoon om huilen Nou, ben je dan zwanger of niet Maar goed, ben blij dat t de wereld uit is...
aaah sorry was echt niet rot bedoeld,en hoop echt dat je blij mag blijven, sorry als het verkeerd over kwam, die verdomde hormonen ook hihihi
Was juist positief huilen... Ach, wat ik zeg: ik huil overal om Echt, ik ken mezelf niet zo... Maar goed... ik zal de komende dagen nog wel meer testen dus dan zal ik ze hier neerzetten, goed?
Nou meiden, jullie hebben me eindelijk overtuigd Zie onderstaande banner...vind het nog zo spannend @Marieke1610, hoop dat het geen indrooglijntje is en dat je ook lekker mag komen kletsen bij de Juni Mamma's @Marb, jij ook van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het lekker goed vast zit en je over 8 maanden (en een paar dagen in jou geval ) een prachtige beeb mag vasthouden! Liefs Anna
dank je anna, ik doe morgenvroeg eerst even kijken wat mn temp is en als die boven de 36.8 ligt (dat is de temp of lager waarmee ik ongesteld word) dan doe ik even een testje..
@Marb...ik begrijp ook wel dat je vroeg test hoor.Dat doe ik namelijk ook altijd.Ik heb veel miskramen gehad en weet uit ervaring dat het inderdaad vroeg vaker mis kan gaan maar laat kan het ook gebeuren. Ik moet meteen als ik weet dat ik zwanger ben mijn medicatie aanpassen en in de 5e week al een echo maken dus ik test ook al vanaf 10-12 dagen na ovulatie.Ik denk dat iedereen gewoon moet doen wat ze het prettigst vinden.De 1 test liever later en de andere liever vroeger.Gaat erom dat we op den duur allemaal positief testen. En we willen natuurlijk ook de streepjes zien he dus blijf die foto's posten hier. Voor al de zwangeren...gefeliciteerd! Zijn er best veel de laatste paar dagen.Erg goed nieuws dus!