Jaja, kruidvattest was duidelijk positief vanochtend! Heb wel een foto, maar die is niet zo duidelijk omdat het nog donker is buiten en de flits steeds maar bleef aanspringen... Ik probeer er anders straks nog wel een te maken als t licht is buiten...
Leuk! Echt grappig om te merken: hoewel ik m zelf echt heel duidelijk zie vind ik t tóch leuk als anderen m ook zien... En met die miskramen: heb idd 1 vmk gehad en die andere twee is nog steeds niet helemaal duidelijk of dat er 1 of 2 waren... Lang verhaal, maar vk dacht dat t misschien een tweeling was, waarvan 1 buitenbaarmoederlijk... Was idd niet fijn... Maar hopelijk is dit een goede zwangerschap!
nou meiden als eerst van harte gefeliciteerd ik zie echt heel veel positieve testen en kan de namen niet echt onthouden om neer te zetten geniet er lekker van! marb : als het goed voelt dan mag je hardstikke blij zijn ! ik weet namenlijk uit ervaring van mn miskramen dat het direkt niet goed voelde had een test in mn handen en zij al tegen mn vriend van ga maar nergens van uit het volet niet goed.. helaas heeft altijd mijn gevoel gelijk gehad en volgens de gyn en verloskundige heb 9 op de 10 vrouwen dat luister daarom altijd naar je gevoel nu voelt het goed echt geweldig en durf ik ook echt blij te zijn zo raar dus als het bij jou goed voelt (echt naar je lichaam luisteren ) dan is het goed ! liefs ancie
ancie, dat herken ik wel. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik de hele tijd terughoudend geweest. Ik dacht steeds: als ik m'n eerste echo gehad heb ga ik het pas geloven. En toen ging t idd mis de dag voor de echo. Deze ronde had ik eigenlijk al vanaf mijn eisprong het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn, echt bizar...
ja als het goed voelt voelt het idd heel raar je voelt je gelukkig maar je weet niet of je moet huilen of lachen nou meiss ik heb ook zo vroeg getest omdat ik mijn syclus niet weet want de 16de aug heb ik een mk gehad maar voelde me deze maand zo raar dat mn vriend eigenlijk zij kom op meiss testen nee heb je ja kun je krijgen hahah marb : als het goed voelt dan zoek je toch lekker een leuke baner uit en geniet je er toch lekker van het is je gegund hoor 1tip van mijn gyn doe heel voorzichtig voor je nod laat het til werk ff helemaal staan vermijd stress ga ook niet als een gek je huis door springen. liefs
Weet iemand trouwens de gevoeligheid van de verschillende zwangerschapstesten? (en dan met name die goedkope van het kruidvat) matcare ultra is 10 mU/l, gevoelige testen zijn 25 mU/l en normale testen zijn 50 mU/l. Ik vroeg me af of die van het kruidvat gevoelig of normaal is... :
'marb die goedkope testen van de kruidvat zijn super gevoelig.. hier paar dagen voor tijd al positief.. (ben natasssie trouwens zit op de verkeerde naam zo te zien ) dus die 2 voor 5 euro echt een aanrader
De goedkope van het kruidvat is idd heel gevoelig en de apothekerstest ook. Matcare heeft wat meer hcg nodig. Ik had met KV eerder een positief resultaat dan met de matcare ultra! Succes! Roosje
helaas dames.. t was dus toch weer een ingedroogd lijntje ofzo.. want ben vanmorgen ongesteld geworden.. snap er nix van.. maar ja.. op naar de volgende ronde!
Mja, ik heb dus al positief getest met die van KV vanochtend Erg vroeg, daarom vroeg ik me af of die misschien erg gevoelig zijn. Ik hoopte eigenlijk dat ze juist minder gevoelig zouden zijn Ach, we zien t wel... Donderdag weer eentje met die van KV dus dan zal ik meer weten...
Ai marieke, wat vervelend... Had wel goede hoop voor je, eerlijk gezegd... Sterkte en succes voor deze ronde!