marieke: die test waar jij licht posi mee test.. heeft echt geen indrooglijntjes.. we hebben die testen nl uitgebreid aan allerlei testen onderworpen. ik denk dat je wel zw was, maar dat het niet goed is ingenesteld.
En de close-up Nu is t afwachten of t goed blijft gaan... Zaterdag gaan we de digitale clearblue doen. Als daar 'zwanger' in beeld staat geloof ik het pas echt...
Nee, een matcare ultra. Ik hoorde er slechte verhalen over, maar ik ben er eigenlijk heel tevreden over!
Van harte gefeliciteerd Marb! Je streep wordt steeds duidelijker t.o.v. afgelopen dagen, dus volgens mij komt het helemaal goed Liefs Anna
limmeke.. tja ik weet t ook niet.. indroog of wat mis gegaan.. zullen t toch denk ik nooit weten dus maar weer door ... nieuwe ronde nieuwe kansen
Wat balen Marieke Voor deze nieuwe ronde geef ik speciaal aan jou alvast wat HCG'tjes HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Hoop dat deze ronde je veel geluk gaat brengen ! Liefs Anna
Wauw! Ik heb vanochtend toch maar ook de digitale clearblue gedaan en die zei al 'zwanger'! Dat had ik niet echt verwacht Kruidvattest was ook alweer een heel stuk duidelijker dan eergisteren. Hieronder een foto van al mijn testen van deze week Oh ja... waarom ik toch de digitale alvast had gedaan: Mijn vriend vroeg vanochtend: 'hoeveel van die digitale heb je?!' ik: '3' hij: 'maar als t goed is, is die zaterdag positief toch?' ik: 'ja, dat lijkt me wel' hij: 'en wat ga je dan met de andere 2 doen?' ik: 'weet ik niet' hij: 'die digitale testen pas later positief dan die gevoelige die je gedaan hebt toch?' ik: 'ja, meestal wel' (ik dat hele verhaal uitleggen over mU/l) hij: 'vind je t niet leuk om te kijken wanneer die precies positief wordt? Dan doe je er morgen eentje, die is dan waarschijnlijk negatief toch?' ik: 'jaahaaa ' hij: 'nou, en dan doe je er vrijdag nog een, die is misschien positief, en zo niet dan is ie zaterdag waarschijnlijk positief, maar dan weet je precies wanneer je hcg boven die grens is, da's toch leuk?' ik: 'eh... oke... anders gooi ik ze toch maar weg' Nou ja... En toen was ie dus positief
gefeliciteerd marb! Ik kan het nog steeds niet geloven hoor, vole me ook nie techt zwanger nog omdat je nog beweging voelt enzo. af en toe een kotsneiging en dat is t dan ook wel.