Ze worden ook met de dag duidelijker,je bent echt zwanger hoor Gefeliciteerd maar snap dat je het nog een beetje eng vind vanwege je nod nog niet is geweest
heey marb van harte hoor ! sorry dat ik zo laat reageer nu kan je er echt niet meer omheen he ! en leuk is dat he samen met je vriend ik geloof dat mijn gesprek een beetje het zelfde ging en toen ie positief was was de eerste vraag en en en zit het goed voelt het goed mag ik blij zijn hahahha ik wist niet dat hij er zoveel mee bezig was totdat ik zij ja het voelt echt goed en we allbij moesten brullen geniet er lekker van hoor ! liefs ancie
alle zwangere meiden van harte gefeliciteerd hoop dat ik over 2 weken ook een mooie foto neer mag zetten groetjes
Geeft toch niets?! Je bent gewoon hardstikke blij Proficiat! @Ancie: Ik zie dat jij ook al kunt testen?
loekie ik denk dat je alice bedoelt ik heb de 15de okt al posi getest hahah maakt niet uit hoor liefs ancie
Zuch.......... 1 jaar terug dat ik positeste! Nu is ze alweer bijna 5 maanden.... Wat gaat het toch hard allemaal
Aangezien ik onze test ook graag wereldkundig wil maken. Kijk even in dit album: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=55207
sorry jojo ik zie niks en mijn man ook niet misschien over een paar daagjes nog eens testen ruud vanharte proficiat {|= errugggg duidelijk
En dan te bedenken dat we de dag ervoor een soortgelijke test hadden; maar die teleurgesteld weg hebben gegooit omdat we onszelf niet gek wilde maken met een licht streepje; met de woorden: "Als je denkt dat er een streepje moet staan; dan zie je die ook". Gisteren dus nogmaals getest; de vrouw had een jaar als test "ontpilt"; en de dagen daarvan bijgehouden; allemaal 26dgn; en 2 uitschieters van 27 & 29. Omdat we daar nu toch echt overheen gingen hebben we er al het vertrouwen in.