in mijn album ook 2 testen! (3 dagen voor nod), bovenste dipstick van sensitest die gisteren ook al vaag positief aangaf. En eronder de cb die binnen een mintuut al een vette plus aangaf!
ruud en natjes van harte GEFELICITEERD hardstikke duidelijk ! geniet er lekker van meiden jojo ik heb bij je test contrast toegevoegd en dan zie ik niks en in het negatief gezet dan zie ik ook niks helaas ! ik weet hoe vervelend het is als je op een gegeven moment gewoon streepjes gaat inbeelden hoelang ben je overtijd? liefs ancie
Even voor de duidelijkheid; Ruud80 (ik dus) is een man Tja; er zijn ook mannen geïnteresseerd in zwangerschappen
Alle zwangere dames en heren (dit klinkt heel raar, hahaha) GEFELICITEERD! Jojo; Ik zie helemaal niets, sorry! Ben je al overtijd? Zie dat je een onregelmatige cyclus hebt, dus misschien nog even paar daagjes afwachten! Succes!
Moeilijk te zeggen Mystic Sun. Misschien dat ik heel vaag iets zie, maar dan moet je echt moeite doen. Ben je echt al 10 dagen overtijd of heb je een onregelmatige cyclus. Vandaag uitslag van bloedprikken?
Dit was mijn eerste cyclus na de pil, had eerst 3 maanden prikpil, toen kwam cyclus niet op gang toen 1 week lang 3 piltabletjes per dag moeten eten van de dokter (1 hele strip) toen bloeding gehad van 1 week lang en vanaf toen niet weer. Ik ben uitgegaan van een gemiddelde cyclus van 28 dagen maar had geen idee hoe lang hij werkelijk was, dus kan iss langer zijn geweest, maar sinds vorige week dinsdag buikkrampjes, denk dat dat de innesteling was geweest en ja dan nu pas licht positief testen zou kunnen... Ik ga straks naar de dokter voor de uitslag van de bloedtest en moet teven weer urine inleveren.
@Ruud,de eerste man die positief test hihh nee grapje,nee leuk toch,Gefeliciteerd hoor EN de andere meiden ook