ja bedoel het niet lullig,maar altijd als zei komt,dan zien we geen ene streep, ik denk dat zei de streep te graag wilt zien,
dat probleem heb ik dus ook maar ik meld niet meer bij sommige als ze er om vragen is ook niet lullig bedoeld weet hoe frustrerend het kan zijn als je een streep wilt zien. maar als ik zelf geen duidelijke test zou hebben zou ik hem er niet eens durven neer te zetten hier
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat dat uitmaakt. Als het je teveel moeite is om te kijken kijk je toch niet? Wat heeft het nou voor toegevoegde waarde om zo'n onaardige opmerking te maken? Ik zie hier negen van de tien keer niets, maar daar hoef je toch niet perse iets van te zeggen. Ik zei het al eerder maar een klein beetje inlevingsvermogen zou hier niet misstaan zeg! Edit: en zeker als iemand al drie miskramen heeft gehad.
Nee idd,wij zijn ruim 2halve jaar bezig geweest ten eerste teste ik alleen maar als ik echt overtijd was,maar begrijp best als je lang bezig bent en graag wilt dat je graag een streepje wilt zien,maar dan moet ze eens een digitale doen
Jaaa,ik kijk als zowat van begin af aan mee hier,maar bij JoJo hebben we nog nooit wta gezien,en dan blijkt dat ze de eiersprong later heeft gehad,etc etc, vandaar dat ik zo reageer,en dat mag ik zelf weten
Jemig, ja dat mag je ook zelf weten maar wat schiet jij er nou mee op om Jojo een rotgevoel te geven? Je kunt ook gewoon zeggen: ik zie niks. Ik begrijp gewoon niet waarom daar een sneer achteraan moet. En dat mag IK zelf weten.
Sorry heb hier geen zin in,jij denkt hoe jij erover denkt en ik hoe ik eroverdenkt,en op een forum mag je je mening geven,dus dat doe ik,en probeer haar geen rotgevoel te geven,dat maak hier hier nu van
ik lees hier ook regelmatig mee....en als er dan zo`n hele vage test staat en dan vor nod of al een paar dagen erna, dan zie ik mensen soms iemand uitbundig feliciteren en dan denk ik bij mes=zelf wel eens of ze wel door hebben wat ze doen... ik heb al een paar keer een vaag streepje gehad en tot nu toe ging dat iedere keer fout.... dan word je eerst helemaal uitbundig gefeliciteerd om vervolgens weer te moeten troosten omdat het toch een menstruatie is geworden... iemand blij maken met een dooie mus... ik feliciteer pas echt als een test overduidelijk positief is.... ik wil mensen geen valse hoop geven....
ja zo denk ik ook ik kijk ook al vanaf begin en hgeb er geen streepje gezien nog nooit ja en het is niet om iemand een rot gevoel te geven omdat iemand al 3 miskramen heb gehad heb er zelf ook 1 gehad en een BBZ dus weet heus wel hoe het voelt maar dat wil nog niet zeggen dat andere hun mening voor zig moeten houden
Ja dat zal best maar ik vind nog een verschil zitten tussen je mening geven en een rotopmerking plaatsen. Maargoed, blijkbaar mag iedereeen hier zijn mening geven behalve als je een beetje een afwijkende mening hebt.
Hey meiden, Ik heb hier net mee zitten lezen. Sorry voor al mijn testen en vragen hoor. Ik kom hier niet meer terug. Dit is toch een topic voor vage testen. Ik zet hier echt niet iets neer als ik zelf niets zie. Ik kijk misschien hoopvol naar testen en wil streepjes zien, maar daarom wil ik bij jullie checken of er echt wat staat of niet. Sorry daarvoor... Als ik echt zwanger ben laat ik mijn test hier wel zien/ of niet... Misschien moeten hier alleen maar dikke vette strepen gezien worden, dan wacht ik wel... Jullie zullen er geen last meer van hebben en nog ff vraag beantwoorden, nee ik wordt niet moe van mezelf! Liefs
oh jij mag best ook je mening geven hoor je ons niet over maar goed als je elke maand voor je nod test en dan hier een test post om te vragen wat andere zien en wij zien niets en als we dat zeggen van wij zien niets krijgen we soms ook opmerking van ja maar ik zie hem wel ja vraag dan niet aan ons of wij hem zien als wij die mening ook neit mogen geven. kortom iedereen mag zeggen wat die vind zou ik zelf ook geen moeite mee hebben als ik hier zovaak zo test zou posten dan moet je ook tegen kritiek kunnen als het elke maand zo is dat wij niets zien en om nu gelijk weg te gaan snap ik ook niet terwijl wij gewoon onze mening zeggen die moet je ook accepteren als je testen post hier je hoort ons niet zeggen dat je weg moet maar ik begrijp tuurlijk ook wel hoe je je voelt je wilt graag zwanger zijn ja dat snap ik ben er ook 2 en half jaar mee bezig geweest voor dit kleintje bleef zitten. maar ja ik vind nog als je hier testen post moet je ook kritiek kunnen aanvaren van andere als het elke maand hetzelfde verhaal is
ik vind ook niet dat je weg moet gaan en gewoon lekker je testen blijven plaatsen...ik vind dat speur werk ook wel leuk altijd. ik had het meer over het uitbundig feliciteren bij een vaag lijntje...
Idd.mee eens, vind ook niet dat je weg moet gaan maar wat ik niet snap JOJO is dat je al vele vmk hebt gehad kwamen de lijntjes later wel duiderlijker uit dan?
Je hebt gelijk Jojo, dit is ook een topic voor vage testen. Ik vind het jammer als je weggaat. Het is ook spannend allemaal en op gegeven moment zal het echt raak zijn.
Zo bedoel ik het niet bengeltje, ik bedoel meer dat dit toch een topic is voor vage testen? Ik zet pas een test neer als ik echt wat zie zeg maar...en dan wil ik kijken of jullie ook iets zien, dat ik dus niet fantasiekijk zeg maar... Als jullie zeggen niks te zien post ik meestal niks meer, dus ik kan prima tegen kritiek en vind jullie eerlijkheid juist fijn... Maar ik zal wachten tot ik een minder vage test heb voordat ik post!
Zag net dat een heleboel mensen het lichte 2de lijntje opmijn test niet zagen, maar had hem meegenomen naar mijn huisarts en die zag WEL een 2de lijntje. Nu worden door foto's ook een boel vertekend dan met het blote oog, ik hoop binnekort een vet positieve test hier te mogen plaatsen
Maar tot nu toe heb je elke maand al vage testen gehad,elke maand test je,maar wij zien nooit wat en bedoel dit iet als krietiek, ziet je vriend wel het streepje? en hoe weet je nu of je een vmk hebt gehad?