foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ik ook :oops:

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik teste bij 4 weken direct met de digitale bij de ene is die sneller positief als bij de andere

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ah oke... (ik had zelf ook al een positieve cb digitaal voor nod, maar ik dacht dat ik misschien heel veel hcg aanmaak ofzo...)

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dat verschilt echt per persoon maar goed als men overtijd is zou ik het gokje wagen

5. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    dank je wel....ik hoop inderdaad dat ik dan over 2 weken hier ook met een test mag komen

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik heb hier nog 1 van sensitest thuis liggen die ik kan gaan gebruiken, zonde om hem weg te gooien toch?
    maar ja...nog even geduld want als het goed is weten we dan woensdag meer... ;)

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    pff zal voor jou idd ook niet makkelijk zijn geweest dit alles zeg
    hoop dat het nu wel eindelijk geluk is dan 9 oktober

succes

8. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    9 oktober worden ze pas terug gezet he...dus dan moet ik nog 2 weken volhouden en duimen

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja die 2 weken duren dan het langst zeker als het je zoveelste poging is
    ja bedoelde dus dat het 9 oktober gewoon moet lukken en dat je na 2 weken positief test :D

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik weet dat de streepjes op de digitale clearblue niks zeggen, maar ik vond het wel grappig om het verschil te zien. De bovenste is van donderdag, de onderste van vanochtend (en niet eens met ochtendurine...)

Oh ja... hij zei gelukkig wel weer 'zwanger'. :)

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    je moet er nu echt aan geloven Marb :D:D:D

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    UHU :D Inderdaad ja... Ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt...

13. NenaBB

NenaBB Nieuw lid

24 jun 2008
    4
    0
    0
    Ik wil ook graag even mijn mening geven, want daar is dit topic schijnbaar ook voor. Het gaat over het posten van vage testen en de reacties daarop hier. Zoals eerder bij jojo.....
    Ik snap jojo wel, dit topic is toch juist voor vage testen! Ze vraagt inderdaad onze eerlijke mening, maar daar hoef je toch geen sneer aan toe te voegen? Ik ben dat met nachtvlinder eens. Wat is daarvan de toegevoegde waarde? Ze post gewoon een test en dan krijgt ze een hele lading negatieve reactie's over zich heen! Bengeltje 86 zegt heel begrijpelijk dat ze hier niet eens vage testen durft neer te zetten.....nee dat snap ik inmiddels wel, als je dit soort reacties krijgt en dus kan verwachten. Zo help je toch dit topic om zeep? Laat alsjeblieft iedereen in zijn waarde en zeg gewoon of je wat ziet of niet! Meer wordt er toch niet gevraagd! Snap wel dat we eerlijk moeten blijven, maar dat kan je dan ook gewoon zeggen, zonder iemand na te trappen! Sorry, maar dat is mijn mening! En net als men tegen jojo zei.......als je hier een reactie plaatst, moet je ook respect hebben voor andere reacties! Dus dit is die van mij!
    p.s. Ik hoop dat iedereen zich gewoon vrij blijft voelen om te posten!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @NenaBB jammer dat jeniet verder hebt gelezen,want het is allang uit de wereld geholpen :D

15. Zonnetje21

22 sep 2008
    76
    0
    6
    Hallo meiden,

Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb me onlangs aangemeld.

Ik had eergisteren heel licht roze bloed met slijm bij het afvegen, en ik dacht dat mijn menstruatie er aan zat te komen. Maar daarna had ik helemaal niets meer.

Dus ik was best nieuwsgierig en deed een zwangerschapstest vanochtend van Kruidvat en ik zie een streeep! Ik kan het niet geloven, ben ik echt zwanger?

Sorry voor de onduidelijke foto.

http://img526.imageshack.us/my.php?image=spa1417ct2.jpg

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoe onduidelijk de foto ook is, ik zie een overduidelijke streep hoor! HARTSTIKKE zwanger! Gefeliciteerd meissie!

XXX

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja je bent zwanger :D Gefeliciteerd

18. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    :)

ik denk da je wel zwanger bent meid...

even huisarts bloed laten nemen,dan weet je zeker...

succes en liefs
    Loreke

19. Zonnetje21

22 sep 2008
    76
    0
    6
    Ik kan het nog echt niet geloven! :confused:

Maar even gauw een afspraak maken bij de huisarts dan.

Ik hoop dat jullie allen ook snel zwanger zullen zijn!

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden. Ik zit nu 4 dagen voor mn nod en kon het niet laten heb net een testje gedaan van trekpleister huismerk (2 voor 5 euro) en ik zie echt een mega licht 2 streepje staan. Hij is licht rose, maar ik ben bang dat ik het niet goed zie en dit miss gewoon een indrooglijntje is, weten jullie of die van de trekpleister dat heeft? Ik kan er geen foto van maken want daar is die streep te licht voor. Heb t wel geprobeerd. Oh ik vind het zo spannend.

Deel Deze Pagina