foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    in mn album staan mijn testjes
    eentje van de apotheek en een digi van cb

Duidelijker kan volgens mij niet :)

2. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Een leuk weetje voor degene die graag cb-digitaaltest gebruikt. Er zijn geen navullingen voor te koop zo staat op de verpakking , maar het viel me zo ineens op terwijl ik in het fotoalbum keek, dat etos eigenmerktest hetzelfde is als die insteekdingen van cb-digitaal :confused: Het zou me niks verbazen als het past! Dus in dat geval zou je voor de prijs van een etoseigenmerkje de cb-digitaal kunnen hergebruiken i.p.v maar 3 keer en dan weggooien.

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Mooie duidelijke testen dames

Allemaal GEFELICITEERD!

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo, ik heb vanmorgen een test gedaan (1 dag na NOD) ik heb hem bewerkt (de foto) wat vinden jullie ?
    ga zowiezo morgen of zaterdag weer testen.

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dat ziet er toch al beginnend positief uit! Een voorzichtige proficiat! ;)

6. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    ik vind het wel een positieve uitslag!Van mij ook een voorzichtige proficiat!Laat je wel nog weten als je nog eens getest hebt?

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    positief hoor

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik zou ook zeggen positief, een dikke proficiat . je bent bij de winnaars van deze maand, geniet ervan

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dank jullie wel allemaal! Net weer een testje gedaan en hij is weet heel licht. Ik ga mijn banner pas veranderen als de test iets dikker en duidelijker is of als ik een digitale heb gedaan. Ik hou jullie oo de hoogte.

10. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    Nou Pluys ik denk dat een felicitatie op zijn plaats is hoor. Doet me erg denken aan mijn eigen testen, maar ook ik geloofde het pas na de CB digitaal met meldtekst 'zwanger'...dus hup...kopen dat ding!

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    haha bebietje klinkt misschien heel raar maar ik durf nog niet met een digitale te testen, stel je voor dat hij niet zwanger aangeeft omdat ik te weinig hcg in mijn lichaam heb zitten. Het dringt ook nog niet helemaal tot me door dat ik dan toch wel zwanger zou kunnen zijn. Mijn man en ik hebben zondag net een heel serieus gesprek gehad over hoe het verder moet enzo. We hadden allebei het gevoel dat 1 van ons niet zo vruchtbaar zou zijn. En moet je een paar dagen later kijken zit ik hier met een lichte positieve test. Heel maf allemaal.

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    haha bebietje klinkt misschien heel raar maar ik durf nog niet met een digitale te testen, stel je voor dat hij niet zwanger aangeeft omdat ik te weinig hcg in mijn lichaam heb zitten. Het dringt ook nog niet helemaal tot me door dat ik dan toch wel zwanger zou kunnen zijn. Mijn man en ik hebben zondag net een heel serieus gesprek gehad over hoe het verder moet enzo. We hadden allebei het gevoel dat 1 van ons niet zo vruchtbaar zou zijn. En moet je een paar dagen later kijken zit ik hier met een lichte positieve test. Heel maf allemaal.

13. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ja hoor pluys ik durf je wel te feliciteren! je kan gerust de cb digitaal doen want die zegt echt wel zwanger ;)

14. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dank je wel moonique heb vandaag weer testen van deze site binnen gekregen. eerst die opmaken en dan een digitaaltje! :D

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nou, Pluys, volgens mij kun je met een gerust hart die digitale test ook doen hoor :D . Ik had ook van die vage streepjes en ik ben toch echt zwanger! Dus....proficiat!

P.S.: mijn testen staan nu in mijn album

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    nou pluys ga er maar vanuit hoor je bent echt zwanger! PROFICIAT

17. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Nou hoeveel antwoorden heb je nog nodig :D
    Je bent ZWANGER! Gefeliciteerd!
    Doe lekker die digitale..wij hadden het ook, ik had de digitale wel al gekocht, maar wilde hem de volgende ochtend pas doen, want stel je voor dat er nog niet genoeg hormoon in zit en dan vooral 's avonds...maar ik kon het echt niet laten...het is zo leuk die digitale tests!
    En jij krijgt een dikke vette zwanger in je beeldscherm!

18. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Zeg meiden wat denken jullie?

Ik heb 16/2 een mk gehad. Daarna niet meer getest. Ik voelde mij de dagen voor en na de mk al niet meer zwanger. Nu voel ik mij echter sinds 1,5 week steeds meer zwanger. Dus, vandaag testen ...

Test 1: heel erg vaag tweede streepje (moeilijk te zien op foto), onderste foto, kruidvat test.
    Test 2: clear blue digitale test. Test geeft niet zwanger aan. Er zijn echter op de strip zelf wel 2 streepjes, waarvan een heel licht.

Ik heb na de 1e test mijn verloskundige gebeld om te vragen of ik nog positief kan testen door mijn mk. Dit kon volgens haar niet meer.

Ik ben maar 2 keer ongesteld geweest voor de vorige zwangerschap. Toen had ik een cyclus van 30/31 dagen. Ik ben dus misschien nog wat vroeg.

klik hier voor de foto

19. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Hoi Jente,
    Deze vind ik moeilijk hoor , de kruidvat test is erg licht en cb-dig. zegt niet zwanger de streepjes bij de cb-digitaal zeggen niks staat ook in de bijsluiter niet de streepjes te interperteren de uitslag staat in het schermpje. Als je zelf toch echt denkt zwanger te zijn wacht dan een paar dagen en test nog eens. Maar ik durf je nog niet te feliciteren , laat je het ons weten als je nog eens hebt getest? want ik neem aan dat je wel overtijd bent? ik ga voor je duimen!

20. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    De kruidvattest is inderdaad heel vaag en op de foto nog vager.

't Is door mijn miskraam en doordat ik mijn cyclus niet goed ken (maar 2 keer ongesteld geweest voor ik de vorige keer zwanger werd) moeilijk in te schatten of ik erg vroeg ben met testen. De mk is sowieso pas 30 dagen geleden.

Ik hou jullie op de hoogte (mag morgen weer van mijzelf testen).

Jente (die zich behoorlijk zwanger voelt ...)

Deel Deze Pagina