in mn album staan mijn testjes eentje van de apotheek en een digi van cb Duidelijker kan volgens mij niet
Een leuk weetje voor degene die graag cb-digitaaltest gebruikt. Er zijn geen navullingen voor te koop zo staat op de verpakking , maar het viel me zo ineens op terwijl ik in het fotoalbum keek, dat etos eigenmerktest hetzelfde is als die insteekdingen van cb-digitaal Het zou me niks verbazen als het past! Dus in dat geval zou je voor de prijs van een etoseigenmerkje de cb-digitaal kunnen hergebruiken i.p.v maar 3 keer en dan weggooien.
hallo, ik heb vanmorgen een test gedaan (1 dag na NOD) ik heb hem bewerkt (de foto) wat vinden jullie ? ga zowiezo morgen of zaterdag weer testen.
ik vind het wel een positieve uitslag!Van mij ook een voorzichtige proficiat!Laat je wel nog weten als je nog eens getest hebt?
ik zou ook zeggen positief, een dikke proficiat . je bent bij de winnaars van deze maand, geniet ervan
dank jullie wel allemaal! Net weer een testje gedaan en hij is weet heel licht. Ik ga mijn banner pas veranderen als de test iets dikker en duidelijker is of als ik een digitale heb gedaan. Ik hou jullie oo de hoogte.
Nou Pluys ik denk dat een felicitatie op zijn plaats is hoor. Doet me erg denken aan mijn eigen testen, maar ook ik geloofde het pas na de CB digitaal met meldtekst 'zwanger'...dus hup...kopen dat ding!
haha bebietje klinkt misschien heel raar maar ik durf nog niet met een digitale te testen, stel je voor dat hij niet zwanger aangeeft omdat ik te weinig hcg in mijn lichaam heb zitten. Het dringt ook nog niet helemaal tot me door dat ik dan toch wel zwanger zou kunnen zijn. Mijn man en ik hebben zondag net een heel serieus gesprek gehad over hoe het verder moet enzo. We hadden allebei het gevoel dat 1 van ons niet zo vruchtbaar zou zijn. En moet je een paar dagen later kijken zit ik hier met een lichte positieve test. Heel maf allemaal.
haha bebietje klinkt misschien heel raar maar ik durf nog niet met een digitale te testen, stel je voor dat hij niet zwanger aangeeft omdat ik te weinig hcg in mijn lichaam heb zitten. Het dringt ook nog niet helemaal tot me door dat ik dan toch wel zwanger zou kunnen zijn. Mijn man en ik hebben zondag net een heel serieus gesprek gehad over hoe het verder moet enzo. We hadden allebei het gevoel dat 1 van ons niet zo vruchtbaar zou zijn. En moet je een paar dagen later kijken zit ik hier met een lichte positieve test. Heel maf allemaal.
Ja hoor pluys ik durf je wel te feliciteren! je kan gerust de cb digitaal doen want die zegt echt wel zwanger
dank je wel moonique heb vandaag weer testen van deze site binnen gekregen. eerst die opmaken en dan een digitaaltje!
Nou, Pluys, volgens mij kun je met een gerust hart die digitale test ook doen hoor . Ik had ook van die vage streepjes en ik ben toch echt zwanger! Dus....proficiat! P.S.: mijn testen staan nu in mijn album
Nou hoeveel antwoorden heb je nog nodig Je bent ZWANGER! Gefeliciteerd! Doe lekker die digitale..wij hadden het ook, ik had de digitale wel al gekocht, maar wilde hem de volgende ochtend pas doen, want stel je voor dat er nog niet genoeg hormoon in zit en dan vooral 's avonds...maar ik kon het echt niet laten...het is zo leuk die digitale tests! En jij krijgt een dikke vette zwanger in je beeldscherm!
Zeg meiden wat denken jullie? Ik heb 16/2 een mk gehad. Daarna niet meer getest. Ik voelde mij de dagen voor en na de mk al niet meer zwanger. Nu voel ik mij echter sinds 1,5 week steeds meer zwanger. Dus, vandaag testen ... Test 1: heel erg vaag tweede streepje (moeilijk te zien op foto), onderste foto, kruidvat test. Test 2: clear blue digitale test. Test geeft niet zwanger aan. Er zijn echter op de strip zelf wel 2 streepjes, waarvan een heel licht. Ik heb na de 1e test mijn verloskundige gebeld om te vragen of ik nog positief kan testen door mijn mk. Dit kon volgens haar niet meer. Ik ben maar 2 keer ongesteld geweest voor de vorige zwangerschap. Toen had ik een cyclus van 30/31 dagen. Ik ben dus misschien nog wat vroeg. klik hier voor de foto
Hoi Jente, Deze vind ik moeilijk hoor , de kruidvat test is erg licht en cb-dig. zegt niet zwanger de streepjes bij de cb-digitaal zeggen niks staat ook in de bijsluiter niet de streepjes te interperteren de uitslag staat in het schermpje. Als je zelf toch echt denkt zwanger te zijn wacht dan een paar dagen en test nog eens. Maar ik durf je nog niet te feliciteren , laat je het ons weten als je nog eens hebt getest? want ik neem aan dat je wel overtijd bent? ik ga voor je duimen!
De kruidvattest is inderdaad heel vaag en op de foto nog vager. 't Is door mijn miskraam en doordat ik mijn cyclus niet goed ken (maar 2 keer ongesteld geweest voor ik de vorige keer zwanger werd) moeilijk in te schatten of ik erg vroeg ben met testen. De mk is sowieso pas 30 dagen geleden. Ik hou jullie op de hoogte (mag morgen weer van mijzelf testen). Jente (die zich behoorlijk zwanger voelt ...)