heb er geen verstand van maar zie toch echt een licht streepje, en je hebt te vroeg getest dus die wordt vast donkerder!
@Aaliyah86 Die is positief hoor, zo zag de mijne er destijds ook uit. Moet toegeven dat ik toen ook twijfelde en heb er meteen achteraan een digitale CB gedaan en die zei toen duidelijk 'zwanger'!
Ik zie ook een streepje, een voorzichte felicitatie! Liefs Deb Bij mij waren zo ook zo licht....werden met de dag duidelijker, toen heb ik er een digitale tegen aan gegooid en Zwanger!
Hallo meiden, ja ik kan het nog steeds niet echt bevatten...Mijn mannetje belde net en toen vroeg ie of ik toch niet ongi was geworden, wel lief! Maar ik merk niks van mn ongi. Die digitale test wil ik wel doen maar die doe ik na het weekend pas. Ik heb nu nog 1 test liggen en die doe ik morgen. Liefsss
@debke83; wanneer werd jouw streep duidelijker? Hier wel duidelijk posi maar met een lichtere streep dan de controlestreep, na 3dgn nog steeds niet zo donker als de controlestreep. Moet ik me zorgen maken of gebeurd dat vaker? Iemand hier ervaring mee?
Hallo Juuls, Woe:getest...licht streepje Donderdag: licht maar al wat duidelijker Vrijdag: duidelijker maar nog niet donker Vrijdag: Digitale: ZWANGER Maandag:Super duidelijk streepje Di: Moeders voor Moeders, ook duidelijk zwanger Do: Nog maar een digi voor foto: ZWANGER Zo is het bij mij gegaan, heb je foto's van je testen? Liefs Debbie
Nee nog geen foto's van mijn testen, ga ik vanavond maar even regelen. Denk ik makkelijker! Alvast bedankt debbie!
juuls, bij mij duurde het ook wel een week voordat mijn test net zo donker was als de controlestreep en de een maakt sneller hormoon aan dan de ander, als je streepjes lichter worden hof je je pas zorgen te maken
Zelfs als je steepjes lichter worden moet je niet meteen in paniek schieten. Het kan natuurlijk betekenen dat je minder hormonen hebt en dus een mk gaat krijgen, maar de test kan ook per keer verschillen hoor. Mijn 2e test was ook lichter dan de eerste, maar er was niks aan de hand. Licht aan hoe geconcentreerd je urine op dat moment is. En een test kan zelfs helemaal negatief aangeven en dat je toch nog gewoon zwanger bent en blijft.
klopt helemaal, ik bedoelde meer data ls je test en hij is positief en je daarna weer test en de streepjes elke keer lichter worden, een keer lichter is niet erg, als ze steeds lichter worden terwijl je bv elke dag met ochtendurine test dan kan het niet goed zitten, zo bedoelde ik het meer