Hallo meiden nou heb vandaag nog een testje gedaan en ja hoor dik positief. Heb er ook even een foto van gemaakt de onderste test is van vandaag!Ik ben zwangerrrrr! http://i258.photobucket.com/albums/hh263/samswonderewereld/DSCF1644.jpg?t=1223706022
Hoi Debbie, Niet gelukt met de foto's! Maar vandaag kwam moeders voor moeders en toen kreeg ik opnieuw een test. En een mooie positieve test! 100% zwanger
Gefeliciteerd!Wat een goed nieuws! Kom snel bij de juni mama's Ik moet morgen naar de gyn...ben zo zenuwachtig!
hey meiden, ik heb vanmorgen positief getest met 2 testen. 1 gewone en de digitale. ze staan in mijn album ben zo gelukkig.. maar het is nog heel onwerkelijk hihi
Hallo meiden willen jullie mijn test ook is bekijken..? Ik heb getest met een test van het kruidvat. Kunnen jullie het streepje zien?
Echt? whowwwwwww Ik denk het ook wel, mijn vriend gelooft het nog niet, ik moet eerst met 2 duidelijke strepen komen hi hi . maar ik zal jou berichtje laten lezen dankjewel
Hoi Lieke ik had ook zo een test 2 dgn later (dag voor nod) was ie al duidelijker 1 dag na nod duidelijk en afgelopen maandag duidelijker kan niet hihihi. Gefeli meid! En madelon jij ook gefeli he!
Sorry meis, maar ik zie niets. Misschien kan je beter over 2 dagen nog eens testen met ochtendurine. Het kan namelijk zijn dat je pas later HCG aanmaakt. Liefs Anna