foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi Nessy,

Bedankt voor je reactie ten eerste.
    Maar als ik nu een ei zou hebben gehad dan is over 14 dagen mijn NOD en dan kom ik uit op een cyclus van 38 dagen dat heb ik never nooit gehad.ik heb nml altijd een cyclus van 28 a 29 dagen

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Shanna23....ja als je echt altijd 28-29 dagen hebt dan is 38 dagen
    inderdaad wel erg lang.Maar het kan wel hoor.Ik heb gemiddeld een
    cyclus van 28-32 dagen maar heel soms heb ik er 1 van 23 of van 40
    dagen.Gelukkig komt dat weining voor maar het kan dus wel.
    Maar het is natuurlijk wel fijner om een +ovulatietest te hebben omdat
    je toch zwanger bent nu. :D

3. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ja zou wel heel raar zijn heb het nooit eerder gehad,maar snap je laatste regel niet......maar het is natuurlijk wel fijner om een + ovutest te hebben omdat je toch zwanger bent nu?

4. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Wat ik bedoel is dat sommige mensen een positive ovulatietest
    hebben als ze zwanger zijn.En het zou wel fijn zijn als dat nu het geval
    zou zijn met jouw....dat je nu dus een positieve ovulatietest hebt omdat
    je nu zwanger bent. :D

5. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ja sorry ben blond van aard hahahahaha..de zwangerschaps test wees gisteren negatief aan maar kan ook best zijn dat er meer hormoon voor nodig is om een positief resultaat te krijgen en indd net wat jij zegt de ovu test gevoeliger is en die het wel op pikt..ik zou een gat in de lucht springen tis dan wel onze eerste ronden zou wel helemaal geweldig zijn.
    Maar het blijft een twijfel gevalletje...aangezien hij positief aangeeft terwijl ik dus zondag ongi moet zijn en vandaag was hij ook weer positief niet zo donker als die van gisteren maar wel even donker als de controle streep haha

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik wist dat ik zwanger was doordat ik onverwachts een knalpositieve ovu test had...
    mijn testen staan in m,n album.
    die van vandaag ( officiele nod) staan er niet in maar die knallen er echt vanaf

gr jose

7. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ José,

Welke van jou testen heb je voor je NOD uitgevoert in je album?
    Die van mij werd gisteren pimpel paars zie album donkerder dan de controle streep zelf en die van vandaag was even donker als de controle streep en as zondag 19 okt is mijn NOD ik heb tussen 4 en 7 okt ook een 2e donkere streep gehad maar omdat ik steeds in de avond testen omdat ik overdag aan het werk was kan het zijn dat ik me piek heb gemist maar volgens de kalender zou ik wel in mijn vruchtbare dagen zitten en 5 of 6 okt mijn ei gehad hebben...daar de dagen bij opgetelt tot gisteren kan het wel een innesteling zijn geweest dat vindt meestal 5 tot 10 dagen na de bevruchting plaats het is een twijfel geval..maar lijkt me stuch dat ik een ei heb gehad voor 19 okt dat ik ongi moet worden heb nog nooit eerder een cyclus van 38 dagen gehad namenlijk.

8. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    op de 12 de had je een lichtte positieve ovu test en daarna knalde die ervan af...begrijp ik dat goed?
    als jij dan zwanger bent dan ben ik het ook hahahahha
    ik had vandaag een licht positieve ovu test met urine die ik niet 4 uur had opgehouden....
    en ik weet zeker dat ik ei heb gehad want ik heb cryo tp gehad...
    dus waarom kleurt dan een ovu test nu ?

9. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Kijk ik zal het uitleggen je lh piek heb je dus maar op een bepaald moment van de dag niemand weet wanneer dit is,als je dus na je lh piek test wordt hij dus lichter en kan hij paar dagen lichter aanhouden.
    Bij mij was hij van 4 okt t/m 7 okt een 2e donkere streep,volgens de kalender had ik 5 of 6 okt me ei..ik teste in de avond omdat ik overdag werkte,(ik zeg niet dat het zo is maar de kans is er \0 dat ik na mijn lh piek heb gestest en daarom de testen zo licht zijn..
    10 okt was hij negatief niks zichtbaar 11 en 12 okt weer licht 13 okt weet ik niet want ik zat een dag zonder ovu testen en de 14 (KNAP) positief en vandaag was hij wel lichter maar nu even donker als de controle lijn en dat (5 dagen voor mijn NOD)

Tevens wil ik eraan toevoegen,dat sommige vrouwen met een zwangerschapstest nega testen en met een ovu test positief omdat voor een zwschapstest meer hormoon nodig is en een ovu test niet..

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi shanna... ik had 11 dagen na m,n ei een positieve ovu test... het is de 3e test van links.. er staat bij 11dpo...als de 19e jouw nod is zit je nu ook 11 dagen na ei ( 11 dpo ) het kan goed zijn dat je zwanger bent hoor! ik heb echt nog nooit buiten m,n eisprong periode een positieve ovu test gehad... ik wist meteen dat ik zwanger was...

petske... jeetje dat klinkt goed meid!

xxx jose

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Na je ei blijft er nog wat lh in je lijf ....
    je zult bijna altijd een 2e streepje hebben als je na je ei test. Alleen niet positief ;)

Verder moet je dit maar eens lezen als je in engels kunt lezen :

http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

Leuk en leerzaam!

12. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ja dat wist ik dus al maar de mijne was gisteren pimpel paars donkerder dan de controle streep zelf en dat na 11 dagen na mijn ei :( en dan moet ik zondag ongesteld worden.. :(: :(:

13. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hoi Joseetje,

Ja bij mij is het 8 a 9 dagen na mijn ei ongeveer,dus iets korter als bij jou.
    Ja ik heb hem gezien alleen was die bij mij iets donkerder dan die van jou die van mij sloeg zowat paars uit hahaha zo donker en vannochtend even donker als die van jou...
    Aangezien jij langer test dan mij stel ik jou nu ff een vraagje,omdat jij ook positief teste met de ovu en toch zwanger bleek hoeveel dagen voor je NOD teste je positief? en hoelang bleef die ovu test donker mits je nog ff doorgetest had?Want ik heb net nog een keer voor de zekerheid een ovutest gedaan maar had kort daarvoor wel gedronken en deze was weer lichter maar toch goed zichtbaar..Ik kan het niet verklaren ben ook misselijk en gisteren dan die rug weeén :(
    De meeste denken dat mijn ei later is gekomen en dat ik nu 14 dagen erbij moet tellen als NOD Pffff weer zolang wachten om te testen bah

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Shanna, heb je je andere +ovu niet in je album staan ik zie nl. alleen maar de 14e een positieve ovu... Had je de 1e of 2e ook 1? Anders zou ik echt eens een zw testje er tegenaan gooien.

Bij mij waren de ovu's pas positief op NOD maar bij wat van mijn forumvriendinnetjes idd al bij 11, 12 DPO

15. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ze staan er wel hoor..ik heb de eerdere tests erin staan en die van de 14e en de 15e..

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

O dan ligt het wss aan mijn computer. Ik zie alleen de 14e als positieve test. De 15e ook niet donker genoeg.

Nou ja, er zit helaas ook niets anders op dan wachten, wachten....
    Trouwens mooie dochter ;) :)

17. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Dankje wel :D ben d,r ook erg trots op.
    Ik lees net je bijgeschreven stukje,jij teste dus pas positief op je nod..
    hoelang hield bij jou die ovu test positief aan want ik teste net weer en deze was weer lichter dan die van vanmiddag

18. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Die van de 4e en 5e okt die zijn niet positief toch! Die van de 14e is positief en de 15e weer negatief. Ik denk dat je je eisprong deze cyclus later hebt, nu ongeveer dus.

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Daarna bleef hij positief.
    Ik had zelfs na mij curretage (wk 16) nog 1.5 week een positieve ovu en toen werd ie pas minder...

20. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ja of ze positief zijn vind ik ook niet echt maar ik had wel rond die periode mijn ei volgens de kalender,en kan zijn dat ik na mijn Lh heb getest,ik zou 19 okt ongi moeten worden en dan krijg ik gisteren dus een vette positiefe ovu test vandaag even donker als de controle lijn hij is wel positief hoor en net heb ik weer getest en deze was weer lichter !..
    Gisteren vette rug weeén gehad en steken in me onderbuik als ik nu 14 dagen erbij moet tellen als NOD zit ik op een cyclus van 38 dagen dat heb ik nog nooit gehad ..maar goed weet het ook ff niet meer

Deel Deze Pagina