Meiden, Op marktplaats kwam ik een advertentie tegen. Kent iemand deze adverteerder? Advertentienr.:201032715
Heb even gekeken en nooit van gehoort, maar onderbuik gevoel zegt niet doen. Op de een of andere manier niet helemaal zuiver. Succes! Liefs Anna
Idd zien er uit als matcare of sensitest.... gefeliciteerd trouwens meiden. lekker duidelijke tests... die blijven het leukst
HELP HELP! Ik weet het echt niet meer kijk in m`n album, ik wordt gek help help. Zwangerschapstest zijn van babyboomshop en de middelste van kruidvat. De 1e test geeft een dun maar paars test streep. Wie heeft ervaring. Wat ben ik nu, wel of niet zwanger. Heb nog ovulatietest gedaan ook negatief. HELP ik weet het even niet meer. Dit voelt gewoon zwaar k.u.t. sorry meiden. Mannetje is ook helemaal van slag. We willen nu over enkele dagen weer testen als ik echt niet ongi wordt. Ik ben blij, maar durf niet blij te zijn. HELP wat denken jullie en wie heeft met babyboom ook getest en ooit zwanger geweest en was de teststreep ook paars? Ik ben even helemaal van slag en wordt gek. Kijk in m`n album!
hmmm ik kan er eigenlijk niet veel op zien lukt het niet om wat dichterbij de streepjes een foto te maken? iig die "valse"test daar zit het plastic te ver in het midden geplakt zeg maar , spannend! hoop dat het raak is voor je groetjes van Ramona
is dit een test van babyboom? want die test is een mislukte zeg maar.... dat gedeelte wat je in de plas moet houden hebben ze te lang gemaakt zeg maar.....leg um maar eens precies met de lijntjes onder die andere (zelfde) test dan zie je waar het 2de lijntje moet komen dat dit bedekt is door wit plastic <-- krijg je me nog gevolgt? hihi grtz Ramona
wendy, probeer die van kruidvat 2 voor 5 euro, zijn redelijk gevoelig. Suc6 en hoop op een mooie positief
Wendy, om heel heerlijk te zijn vindt ik dat je die 1e test echt weg moet gooien, omdat de uitslag mijn inziens niet klopt (dit vanwege andere kleur dan controle lijn). Daarnaast, mocht deze 1e test echt positief zijn, dan had er minimaal een zelfde soort streepje op de andere testen moeten verschijnen en daarop is dit verschijnsel niet te zien. Het is niet leuk om te horen en misschien trek ik de grond nu onder je voeten vandaan, maar blij zijn en over een paar dagen ongesteld worden voelt nog erger. Wel ben ik van mening dat je misschien laat HCG aanmaakt (of eisprong is verlaat, of innesteling is verlaat) en dat je over een paar dagen alsnog positief test, maar deze mening basseer ik puur op het geval dat je al een paar dagen overtijd bent en dus absoluut niet op de 1e test. Ik wens je heel veel succes en hoop dat jullie snel ook heel blij zullen worden gemaakt Liefs Anna
Klote hoor Wendy.. denk je stieken goed nieuws, heb je een foute test Toch ongesteld geworden zie ik.. Heb je in ieder geval weer nieuwe kansen!
huh, jij was vorige week toch ongesteld geworden? maar ik zie ook geen streepje..heb hier precies dezelfde liggen.....einde verhaal voor mij dus