foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ik zie ook niets.

Zie je dan zelf wel wat?

2. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Bedankt meiden,

Ja ik dacht dat ik ongi werd...want had afgelopen woensdag roze slijm bij het afvegen, maar tot op heden heeft het niet doorgezet de ongesteldheid, daarom ben ik nu 3 dg overtijd. Ik heb vandaag bloedprikken aangevraagd vanwege mijn geschiedenis...

Op de test zie ik zelf heeel licht wat...

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Jojo; Ik zie helaas ook geen tweede streepje.. :( Hopelijk geeft de bloedtest je meer duidelijkheid! Succes! :)

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi Jojo ik zie ook niks maar ik d8 hetzelfde als pekske...Jij was toch nog maar net ongi geworden?
    Vind jij het trouwens niet zonde van je geld al die testen? Ik heb nu echt spijt dat ik zoveel geld uit heb gegeven aan testen,nu ik zwanger ben weet ik dat je gewoon een speciaal gevoel hebt als je echt zwanger bent. Nou suc6 iig

5. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    heb 2 nieuwe foto's geplaatst...

Liefs

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik zie niets Jojo.

7. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    op de normale foto zie ik hem wel....maar daarom ben ik getraint op die lijntjes hahaha
    maar jojo? zou het niet makkelijker zijn als jij een set met dipstickjes besteld :(: ;) en dan kijken of ze donkerder worden... is goedkoper dan die dure testen :D
    grtz Ramona

8. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Wil niet heel vervelend doen hoor, maar jij ziet elke week een streepje. Volgens mijn ben je er echt te veel mee bezig, door elke dag/week een test te doen, is echt zonde van je geld.

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik zie ook niets... helaas zou nog ff een paar daagjes wachten....

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Heel eerlijk gezegd ben ik het met saartje eens. Ik denk dat jij er echt veeeel te veel meebezig bent. Elke week testen heeft echt geen zin wacht gewoon tot je ms uitblijft en test dan.Kost je alleen maar geld is zonde.....

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Jojo, ik zie heel vaag iets op de normale foto! Maar niet heel duidelijk hoor :( Ik ben het eens met wat de andere meiden zeggen, probeer er minder mee bezig te zijn! Als je zwanger blijkt te zijn komt dat echt wel, dat dikke lijntje waar je zo op hoopt! Koop anders (zoals iemand al zei) goekope dipsticks, desnoods ovu-testen want die kunnen ook hcg vinden! Succes..... ;)

12. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik zie iets heeeeel lichts op die test in het negatief,, maar kan ook aan mij liggen:p

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Jojo; Ik zie helaas ook geen streepje... :(

Mocht jouw bloeding van vorige week woensdag een innesteling zijn geweest, dan had je het streepje denk ik nu wel iets duidelijker moeten zien.. Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar probeer de testen even weg te leggen en het af te wachten.. Anders maak je jezelf helemaal gek! Ik kan het weten, ben een half jaar niet ongi geweest (door PCO) en heb wel 50 testen gedaan! Hoe vaak ik niet gedacht heb een tweede streepje te zien... Het is voor jezelf niet fijn en het kost je ook nog eens flink wat geld.. Succes ermee! :)

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Meiden,

Ik wil jullie hier ook nog eventjes vragen naar mijn test te kijken? Ik weet mijn exacte NOD niet, maar er van uitgaande dat het de 28e zal zijn, zit ik nu dus 7 dagen voor NOD. Ik zag zelf wel 'iets', kan het niet echt defineren als een streep maar het is wel 'iets' volgens mij. Maar goed... misschien dat jullie eens kunnen kijken?

15. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik zie volgens mij wel iets,maar hij is wel erg wazig de foto...

en 7 dagen voor nod das nog vroeg zeg....

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja, ik had de test ook meer gedaan omdat ik wat aparte klachten kreeg en omdat ik niet weet wat mijn cyclus momenteel is...

Ik hoop natuurlijk dat het echt is, maar ga er van uit dat het niets is.. kan het altijd meevallen! :)

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hey Bo, ik zie ook héél vaag een streepje! Spannend hoor!

18. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja.. :) .. ik begin 'm nu ook wel een beetje te knijpen hoor! Spannend! Heb nog één test liggen (twee in doos) en deze wil ik pas gaan gebruiken als ik daadwerkelijk overtijd ben, anders valt het weer zo tegen! (als ik het tenminste zo lang kan volhouden.. )

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik zie ook een heel licht streepje hoor Bo.

Spannend zeg.

Grtjs Nanny.

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Trouwens, ik weet niet of het nog een verschil maakt, het bijna niet zichtbare lijntje trok na een 10 à 15 minuten ook weer weg. Nu is er op de test eigenlijk alleen een controle streep te zien.. :S

Pff.. ik wilde mezelf niet gek maken, en nu doe ik het toch :) ...

Deel Deze Pagina