wendy, dat is wel een positieve test hoor. voor 3 dagen voor je nod vind ik hem al behoorlijk duidelijk. gefeliciteerd!
Ik heb vanmorgen met dezelfde test getest,maar daar was niets op te zien. Deze test lijkt mij dus echt positief!
Dit is wel een hele dikke en duidelijke streep een indrooglijntje/schaduwstreep is er niets bij Alvast een voorzichtige felicitatie! Liefs Anna
Dames, Ik heb vanochtend weer een test gedaan. Kijk maar in mijn album. De onderste is van vandaag, de bovenste van gisteren. Ben ik echt zwanger? Groetjes, Wendy
ze zit er 2 dagen voor, dus...en...? Zie het niet zo hoor van dat "je zit voor je nod, dus VOORZICHTIG gefeliciteerd"
Omdat het evengoed nog misschien een vroege MK kan worden vandaar de voorzichtige felicitaties. Maare ik zie ze ook hoor!
Sja, op je nod kan het ook nog fout gaan..... ik vind dat voorzichtig gefeliciteerd logisch als ze 5 dagen van tevoren testen en dan posi...maar 2 dagen ervoor...........................
ik mag er ook weer plaatsen en er staan er een paar in me album. vandaag weer een test gedaan en ja hoor natuurlijk positief. moet het nu maar gaan geloven die van vandaag was een ander merk haha