Hallo dames, Heb net voor de zekerheid de digitale clearbleu test gedaan en er stond binnen no time Zwanger op! (zie album). Ik ben nu toch echt zwanger....joepie! Groetjes, Wendy
Hallo meiden, Zouden jullie ff in mijn album willen kijken naar de vage test. Had gisteren ook een vaag lijntje,maar vandaag is die iets duidelijker. Heb het venstertje eraf gesloopt,omdat dat anders zo weerkaatst. Het lijntje zie je in het echt duidelijker en is licht paars van kleur. Groetjes Wendy
Ik zie ook een lijntje, maar het kan ook wel een indrooglijntje zijn, want hij is heel dun (of hoort dat, want de controlestreep is ook dun!).. Maar toch,.... een streep is een streep, dus als ik jou was zou ik vandaag of morgen nog een keer testen en dan hoop ik dat de streep duidelijker is!
Hey... erg vaag, doch zichtbaar, en in het negatief iets duidelijker . Ik kan helaas het negatief niet opslaan of kopieren om te laten zien.. stomme pc Zou toch ook idd over 2 dagen nog eens testen, 'k heb dat ook gehad (ander merk) maar toch niet zwanger Hoop over 2 dagen duidelijkheid voor jou!
hoi meiden, De test is er een van de apotheek,eigen merk. heb net voor de zekerheid 2 kruidvattesten voor 5 euro gehaald, die ga ik deze week nog doen. Liefs Wendy
Ik zie ook wel een lijntje hoor! Heb je 2 testen van Kruidvat? Ik weet namelijk dat die testen een stuk gevoeliger zijn, dus waarom probeer je er niet eentje! Ik weet dat je misschien beter kunt wachten, maar ik weet ook hoe erg wachten is als je een vaag lijntje hebt Succes meis!
Mee eens, ik heb toen voor NOD met die testen, overdag, positief getest! Dus doe er nu eentje en dan ovwermorgen ochtend weer ofzo
precies zo een lijn had k ook op die van wendy en die andere wendy met die sensitest ook precies zo een lijntje die ze op de 26ste had gedaan. maar ben tog 1 dag te vroeg ongie geworden. wendy80, k hoop echt van harte dat die test van jou hartstikke posi is. en die andere wendy van harte met je zwangerschap gr kreeft
Helaas ben ik niet zwanger,gisteren bruinverlies en vanacht is de ongi begonnen,door naar de volgende ronde dus. Liefs Wendy