Ik zie iets heel vaags op de donkerste. Maar voor de zekerheid zal ik nog eens testen hoor, als ik jouw was. Wanneer ga je nog een testen?
Misschien dat ik maandag nog test, maar heb geen testen meer en ik moet wel maandag het ziekenhuis bellen. Ik zit een beetje te twijfelen of ik nog moet testen? Ben bang dat ik er alleen maar onzeker van wordt, terwijl als ik op mijn gevoel afga er geen twijfel mogelijk is. Ik voel me zwanger en in het echie zie ik best wel een duidelijke streepje?!
Heeey Trees! Nou zo een streepje had ik 2 dagen voor mn nod zelfde test (kruitvat/trekpleister). En 1 dag na mn nod was ie al veel duidelijker. Niet bang zijn meid komt helemaal goed! Ik zie iig een streepje! En btw ik kijk hier vaak vind het zo leuk om al die streepjes te zien hahahaha licht of donker, maakt niet uit hahahah.
Proficiat iedereen ik zal mijn testjes ook op men profiel zetten met de echo wat er te zien was van men 1e vlindertje en de testjes van men 2e vlindertje
Ik heb zelf ook een twijfeltest in mn album. Ik zie op meerdere testen een streepje maar volgens mij droogt ie na een tijdje in. Is een test van praxisdienst.nl en die heb ik niet eerder gebruikt dus ik weet het niet zo goed nu..
Nee helaas. Ik ben ook nog wel vroeg natuurlijk en die ik heb gebruikt is heel gevoelig. Nog even afwachten...pfff.
Zeker spannend, maar het voelt goed Het liefst zou ik pas over een week willen testen zodat ik zeker weet dat er een duidelijke streep komt. Anders ga ik weer heerlijk onzeker streepjes vergelijken
Trees, zo licht was mijn 1e test ook, dus ik zeg zwanger meid! ik hoop dat het je nu echt gegund is meid.
Vanmorgen kon ik het toch niet laten, ondanks dat ik deze week verdacht rustig was...digitale geeft alleen nog negatief aan. Maar ik zit nog 2 dagen voor NOD. Wat denken jullie?
Die is positief hoor! Wel raar dat digitale clearblue nog 'niet zwanger' zegt. Toen mijn kruidvattest er zo uitzag had ik al een 'zwanger' op de clearblue... Ik denk dat je morgen of overmorgen echt wel een positieve clearblue hebt!
Ik moet er wel bij zeggen dat het niet mijn ochtendurine was, maar mijn tweede ochtendplas...pfff die onzekerheid weer