Ik kan het nog niet helemaal bevatten hoor...eerst maar eens een dikkere streep en een posi digitale. Bedankt voor het kijken!
Mag ik eens vragen wie er hier pendeld op't forum? En hoe ik met een van die dames in contact kom? Thx
Balen alice! Gefeliciteerd Vanillivli! Positief hoor! Bij mij zei de kruidvat test ook een aantal dagen voor en na NOD positief, maar de digitale van CB bleef 'niet zwanger' zeggen! Ik vind dat dus een rotding, geen digitale meer voor mij!
Ik heb een foto gemaakt van de test bij daglicht (zie album). Ik vind het op deze foto wel beter te zien. Wat vinden jullie?
Hoi meiden! Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief.. Maar ook een ovutest , en deze werd al behoorlijk positief.. Willen jullie even meekijken in mijn album? Dankjulliewel!
Oke thnx! Ik wacht nog even een paar dagen en als dan de ongi er niet is gekomen koop ik een test van kruidvat! Heb al wel een ongigevoel, maar dat kan natuurlijk van alles betekenen Trees van harte gefeliciteerd!
@trees harstikke duidelijk die streep hoor, je bent echt weer zwanger! @pioen, die streep van je ovu test is al best duidelijk hoor, zeker voor aan het eidne van je cyclus! Over een paar daagjes nog eens een zw test doen, wie weet!
Zal ik zeker doen, alhoewel ik nu het gevoel heb dat ik ongi ga worden :s Maar goed, afwachten maar weer! Fijne dag!
uhm wat wil het zeggen als je ovu test positief aangeeft dan? toch alleen dat je eisprong hebt niet dat je zwanger bent? of kan dat ook?
Maar je had 26-10 een posi ovu test? Dus dan heb je pas net je ei gehad toch? Dan moet je echt nog wel een weekje ofzo,toch? Of heb je een korte LF?