Als ik dinsdag op mijn nod niet ongi wordt ga ik woensdag de digi doen en pas dan ga ik het geloven denk ik! Bedankt allemaal! Zoooooooooo spannend!
Die is idd wel errug vaag.. toch nog even wachten dan Vanillivi : Gefelicititeerd hoor, die is echt wel positief! En Trees : Bij jou toch ook wel duidelijk he, leuk hoor. Geniet er van!
Ja je ovutest geeft ook positief als je zwanger bent, het lh hormoon is identiek aan het hcg hormoon, voor de test dan in ieder geval
Hallo allemaal, Nieuw in dit topic, maar gelijk een vraag.. In mijn album staat een foto van mijn test van vanmorgen. Wat vinden jullie ervan? De foto is wel een beetje slecht, want ik heb em gemaakt met mijn telefoon.. Ik hoor graag reacties! Liefs
zie heel vaag een blauw streepje...dus een voorzichtige gefeliciteerd meis..wellicht morgen nog een testje? Maar denk het wel hoor...
Ik heb nieuwe tests besteld, dus hoop ze een dezer dagen te krijgen. Heb nog wel ovu tests liggen. Het schijnt dat je die ook kunt gebruiken? Iemand daar ervaring mee?
Ik zie ook een vaag streepje, Tip van mijn kant: koop morgen even 2 test voor 5 euro bij kruidvat, die dingen zijn echt heel gevoelig. Ik testte er voor mijn NOD in de middag positief mee! Succes!
me ovulatie test gaf ook een streepje aan maar ik heb gister middag toch me nod gekregen ik ben er nu ook behoorlijk ziek van dus misshcien wel een vroege miskraam ik baal erg en heb erg veel pijn. het begon gister met misselijk zijn en toen kwam er een drup en nu vannacht is het toch wel echt doorgezet erg verdrietig
@Nen; Ik zie ook wel iets vaags hoor! Maar wat voor test is dat eigenlijk? Die heb ik nog niet eerder gezien
Het is een Etos huismerk test. Er zitten er twee in een doosje. Ze lijken ontzettend op de strips die je in de digitale CB gebruikt. Ik heb ergens gelezen dat je ze er zelfs in kunt stoppen.
het is inderdaad slecht te zien, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik em met mijn telefoon heb gemaakt.