en hoe is het verlopen? als je een lichte streep hebt ben je ook zwanger ook al heb je je regels dan is het helaas een vroege miskraam...
Haha het schiet niet op hier.. Heb een pup lopen en die moest ook weer ff aandacht Ik ga nu naar de winkel en dan testen. Dus nog ff mijn plas ophouden haha. Ik laat het zo snel mogelijk weten!
Krijg opeens ook zo de behoefte om te gaan testen, maar ik ga heel verstandig toch maar wachten Laat je ons meteen weten?!
Volgens mij is ie negatief... Ik zit al de hele tijd te kijken en er is heeeeeeeeeeeel licht iets als een lijntje te zien, maar dat is misschien gewoon een voorgedrukt streepje (trekpleister, 2 voor 5euro).. Ik wacht nog even af. De 5 min zijn nog niet verstreken, maar een dikke vette streep gaat het niet worden..
Wat balen meis! Maar een streep is nog steeds een streep, misschien komt het omdat je urine niet meer geconcentreerd is.. Heb je nog een testje voor morgenochtend? En inderdaad, misschien kun je nog een foto maken, dan kunnen wij ook beoordelen! Ik heb nog steeds goede hoop voor je!
Ik ga even kijken hoe de foto's zijn als ik ze op de pc heb. Op mijn camera lijkt het erop dat ik het tweede streepje niet in beeld krijg. MAar inderdaad, mijn urine is niet meer geconcentreerd.
Ik heb de foto van de test van net in mijn album gezet. Het contrast is iets aangepast, omdat anders de streep helemaal niet te zien is. En zelfs nu vraag ik me af of jullie em wel kunnen zien Ik word echt gek van mezelf. De test ligt hier naast me en ik kijk steeds of ik echt een streepje zie... Maar het is toch echt een heeel licht roze streepje... Toch durf ik niet echt te hopen. Morgenochtend maar een test doen met ochtendurine..