Ik zie het niet meid. Sorry. Kun je niet beter de digitale kopen van CB die aangeeft zwanger/niet zwanger? liefs
Die heb ik al wel meegenomen, maar doordat ik nu geen ochtendurine had, vond ik het zonde om die te gebruiken. De streep is hier al erg licht, dus eigenlijk logisch dat je em niet eens ziet op de foto.
Ik zie hem ook wel een beetje Nen, maar de pijltjes erbij maken het voor mij moeilijker om m te zien... Eigenlijk moet je je camera heel goed erop in laten zoomen, nu is de test vaag, maar de rest eromheen scherp. Meestal zit er wel een extra macro instelling op... Maar ik zie wel heel vaag wat...
Ik kan hem ook niet zien meis, maar de foto is ook niet heel duidelijk.. Morgen toch maar de digatale met je ochtendurine! Succes!
Ik zie wel wat hoor! Heb je geen scanner ? Dan kan je de bovenkant eraf halen en hem scannen. Maar ik zie wel een licht lijntje.
Heey! Willen jullie naar de test kijken in me album. Dit is een test van de hema, en ze heeft er ook 1 gedaan van babybooshop maar die is negatief, Maar die heeft ze wel pas om 5 uur gedaan. Wat denken jullie? Liefs
Ps dit is voor een vriendin! ze is nu bij me! De foto is erg ondeduilijk! sotrry.. maar weet ook niet hoe ik hem in het negatief moet zetten.. Ik Hoop op jullie antwoorden!
Ik kan ook niets zien. misschien in het licht leggen en dan zonder flits foto maken. of heb je er een macro functie op zitten? Grtjs Nanny.