pfff ik moet dr wel om lachen hoor heb ik weer .... het lijntje is wel heeel erg dun toch.. is ook veeel te vroeg om te testen maar omdat ik zon domme ongi had en ik had me een beetje laten op hitsen door iemand die zei ben je zwanger ofzo ach je kent het vast wel en toen in een onbewaakt ogenblik heb ik t gewoon gedaan nou dit krijg je dr van.. weet je nog niks... dom he
Meid ik vind het ook wel een streep wou dat ik z`n mooi test had .. over een paar dagen nog is testen .. succes
hoi wiesje. ik hoop natuurlijk voor jou dat je gewoon zwanger ben maar ik ben bang dat het de zelfde test als mij is. zoals je op mijn foto kon zien ook een vaag lijntje. in het begin zag ik wel iets wat op een lijntje leek maar na 9 min ofzo werd ie duidelijker. het lijntje staat ook meer naar rechts zie ik bij jou net als mij... ik vermoet dat clear bleu gewoon last heeft (snel) van ingedroogde lijntjes. maar normaals ik hoop voor jou dat het gewoon posi is. ik haal pas een clear bleu als ik zeker weet dat ik zwanger ben om te testen. xxxx
Hairdresser ik zie ook dat lijntje hoor, heb het ook nog nooit gehad..... HOPELIJK BEN JE GEWOON ZWANGER
hey hairdresser gelukkig je bent dr .... hihih nou ik ga dr ook niet van uit hoor dat het wat is dacht meteen he dit heb ik ergens een keer gelezen en jahoor dit topic.. maar jij zag dus eerst ook wat ? ik bedoel meteen binnen die 9/10 minuten? ik ga dr niet van uit dat het zo is hoor en als het zo is dan horen jullie het meteen.... liefs wiesje
Wiesje als ik je test zo bekijk lijkt hij toch wel positief, ja of ben ik aan het slapen? Wanneer ga je weer testen? jennie72
die test aan het begin was van nov ofzo maar ben gewoon ongi geworden... nu heb ik maandag me ei gehad als het goed is en ja ik zag wel al wat opkomen na een aantal minuuten [voor de 10 min] maarwerd duidelijker na die 10 min. hoop deze maand meer geluk te hebben xxx....
kikkert ik denk dat het positief is je ziet een duidelijk kruisje, test voor alle zekerheid binnen 3 dagen een op je NOD. Als je nog niet ongi bent geworden
@Wiesje, zo zag mijn test er ook uit! Misschien nog wel vager zelfs. Ik zag een vaag lijntje, mijn vriend zag helemaal niets... 's avonds nog een keer met digitale CB en ZWANGER! Hoop voor je dat het raak is!
Ik zie em niet positief én je hebt véél te vroeg getest, nog even een paar dagen geduld, dan nog eens testen. Zonde meid, weggegooid geld! Ik hoop dat ie over drie dagen wel positief is.
@Kikkert: zie nauwelijks een streepje en waarom heb je zo vroeg getest? Nog even een paar dagen geduld en dan gewoon op je NOD echt testten! Het kan tussen innesteling en NOD nog zo ontzettend vaak foutgaan, dat het echt best risicovol is om veel te vroeg te testen. Daar vind je genoeg voorbeelden van terug op dit forum! Sterkte met wachten en ik hoop dat je over een paar dagen een echte streep krijgt!
hey daam ja ik ga denk ik zelfs pas woensdag testen als het nodig mocht zijn ..maar ik ga er niet van uit hoor. ik ben er sterk van overtuigd dat ik gewoon ongi ga worden en dat die gekke ongi van vorgige maand dus gewoon een gekke ongi word. heel raar maar ik zit er ook niks mee. maar mocht het toch nog wel heel erg goed uitpakken nou dan horen jullie het meteen hoor.. liefs wiesje
@ Kikkert, ik heb precies zo'n testresultaat als jou. Meiden ik heb jullie mening nodig, ik heb dus een test can CB met hetzelfde resultaat als van kikkert maar heb er ook een matcare midstream ( met hartje) licht positief en vanmogen een van de drogistmerk ook heel licht positief. Het kan toch nit dat ik bij alledrie een valse uitslag heb? Ik weet niet wanneer mijn nod ivm miskraam 5,5 weken geleden. Daar kan het niet van zijn trouwens want had 1 week na de miskraam al een nega test en eergisteren was de test ook negatief. Pfff de kriebels gieren door mijn lijf het zou zo mooi zijn om weer zwanger te zijn [-o< [-o< Ik ga in ieder geval maandag nog een testje wagen en is die nog zo licht dan bel ik de ha. Wat denken jullie ervan? Liefs Noesje