Ik zie ook wel een duidelijke streep op deze vage foto Dat is wel een geod teken toch? Hopelijk is haar volgende test super duidelijk
je weet niet waneer haar nod precies is! ze had 16 okt haar ei moeten hebben maar die heeft ze later gehad! MAar wat vinden jullie ervan dat de babyboom negatief is! Ik denk dat het komt omdat ze hem om 6 uur heeft gedaan!
Het is een vage foto maar ik zie wel een 2e streep hoor. Misschien had die andere test iets meer HCG nodig of was haar urine wat ongeconcentreerd?
Ik moet wel zeggen In het echt is de test een stuk duidelijker! De foto is niet zo duidelijk! Ze gaat morgen ochtend met ochtendurine testen. Ben Heel erg benieuwd! Hoop dat de test morgen ochtend duidelijk 2 streepjes geeft! Allemaal ff duimen! Bedankt voor het kijken! Liefs
ik heb ook een vage kruidvattest. Ik weet ook niet of ie binnen de tijd erop stond, en ik heb hem ook nog eens uit elkaar gehad.
Bedankt lieve meiden! @ Wies hij is toch ook blauw het lijntje...ik zie het ook...ik hoop het zoooooo voor je!
Ik zie hier een heel licht streepje. Krijg alleen de foto van dichtbij niet duidelijk genoeg verdorie. Iemand tips? Zal hem in mijn album zetten [/img]
Ik scan mijn testjes meestal. Gewoon bovenkant eraf(slopen dus) en dan scannen. Als het over belicht uit komt kan ik het donkerder maken voor je. Of maak met een digicamera een foto met het tulpje(macro). Niet te dichtbij en in daglicht.De foto van de cb's in mijn album heb ik ook zo genomen.Op mijn aanrecht gezet in het daglicht en met macro en zonder flits niet te dichtbij foto maken.