Heb geen macro op mijn toetsel verdorie. Ik zal zo eens kijken of ik hem nog wat duidelijker krijg want op die ik al heb gemaakt zie je niet veel. En anders ga ik netjes wachten tot donderdag en nog een keer testen (zegt ze nu)
Pooh69 gefeliciteerd dat is erg duidelijk wies ik zie wel een super licht streepje zou morgen of overmorgen nog eens testen
BOH PPPFFF NEN! Je houd het wel spannend hier! Ik maar iedere keer kijken of er al wat staat! Ik hoop het voor je! Groetjes slaapzak
Hey allemaal, sorry dat ik pas zo laat op et forum ben! Moest vanmorgen al vroeg weg... @ wies, ik zie heel licht een streepje @ pooh, gefeliciteerd! @ all, mijn test vanmorgen gaf een nog lichter streepje dan de kruidvat test van gistermiddag. Voor de zekerheid een digi cb gedaan en die zei natuurlijk "niet zwanger" Gisteravond had ik een glas water met een vitamine c 1000 bruistablet genomen. Kan dat invloed hebben gehad? (vast een vreselijk domme vraag...). Ik vond mijn urine namelijk zo geel, terwijl het normaal 's morgens veel donkerder van kleur is (sorry voor de details :S )
OOH NEN! DAAR word je toch gek van! ggrrrr! Bleh, maar moet het toch zeggen moet je toch nog wachten, Wat een vreselijke worden zijn die toch geworden. Ik duim voor je! Groetjes slaapzak
Was het een ander merk? Dan hoef je je sowieso geen zorgen te maken. En ook met hetzelfe merk kan het gebeuren dat je urine minder geconcentreerd was.
ik wil je niet ontmoedigen,maar ik heb dat ook gehad en het werrd inderdaad een vroege miskraam.. probeer morgen vroeg nog een keer met ochtend urine en kijk wat er dan gebeurt..en bij twijfel bloed laten prikken.....succes
Het was weer een kruidvat test. Die van 2 in een doosje. En dit keer zelfs met ochtendurine. Maar dus wel gister die vitamine c1000 oplossing gedronken. Vandaar dat ik me dus af vroeg of dat invloed kan hebben.. Gisteravond kreeg ik opeens een hele sterke kramp in mijn buik. Ik heb sowieso de laatste dagen wel steekjes, maar deze was echt fel. Maar ook gewoon kort. Met mijn heb ik altijd hele lange aanhoudende krampen en ben ik flink ziek. Ook nog geen bloed verloren tot nu toe (pfioeuw...)