Nen...als je gisteravond veel had gedronken en je urine vanochtend licht van kleur was kan het best zijn dat het minder geconcentreerd was hoor.Nog niet opgeven hoor! Ik drink in de avond altijd best veel en mijn ochtendurine is altijd licht van kleur.Wat je eventueel kan doen(was advies ivfcentrum VU) is vanaf 8-9 uur in de avond niks meer drinken en goed uitplassen voor je gaat slapen en dan met ochtendurine testen.Groot kans dat het veel meer geconcentreerd is.Of je drinkt overdag een paar uur niks en houd je plas op.Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.Succes!
Nu ik er nog eens over nadenken. Dit heb ik gisteravond gedronken: Tussen 5 en 8 - halve liter water, kopje koffie Rond half 10 - glas water met vit c1000 En rond half 9 pas avondeten omdat ik toen uit mijn werk kwam. Daar wordt natuurlijk ook vocht uit opgenomen. Hmz, nu ik het zo lees, is het best veel drinken..
Ik zie trouwens dat jij ook pco hebt. Waardeloos he? Ik ben nog niet met clomid begonnen, al wel onder controle bij de gyn. Maar als het op de spontane manier niet lukt, mag ik langskomen om ermee te beginnen.
Zit in twijfel... Volgens mijn bloedtest heb ik 1 dezer dagen mijn NOD, maar weet niet welke dag! Haha! Voel wel van alles, dus zou het liefst nog vandaag testen! Maar denk dat ik morgenochtend een testje ga wagen, die ligt toch nog thuis! En inderdaad... PCO=waardeloos! Had eigenlijk ook niet meer verwacht dat de Clomid zijn werk had gedaan deze maand, totdat ik last kreeg van mijn tepels, dat heb ik altijd net voor mijn eisprong! Volgens mij komt dat door de stijging in Progesteron! Heb nu weer pijnlijke tepels, voor het eerst in mijn leven voor NOD! Spannend dus! Hopelijk klimmen we beiden op die roze wolk straks! Hoop het zo! Vind het alleen zo eng om te testen.. Heb alleen nog maar negatief getest het afgelopen jaar en ben bang dat hij dat nu WEER is..
Ja echt rot he die negatieve testen. Mijn ervaring is ook dat pco mij allemaal symptomen geeft die net op zwangerschap lijken. En ik word telkens zo ziek van de medicijnen die ik voorgeschreven kan krijgen, dus ik gebruik niks --> geen zekerheid over mijn cyclus dus. Eerst cycli van bijna een half jaar en daarna zelfs een paar maanden om de 2 weken mijn ongi gehad. Zo erg dat ik uiteindelijk bloedarmoede had!
Ohhh bah zeg! Ik ben zelf ook geen fan van Clomid, maar ik word HELEMAAL niet ongi zonder die medicijnen.. Dus moet wel! Ik heb allerlei bijwerkingen ervan, doe het ook liever niet hoor! Maar die pijn in mijn tepels heeft me elke keer nog gelijk gegeven, dus hoop dat het nu ook een goed teken is! Had namelijk de hoop al opgegeven en nu toch weer in spanning!
Hoi Linda en Nen, Hier ook een PCO-er. Ik ben nu wel zwanger geraakt en dat ook nog eens op vakantie zonder medicijnen dus je begrijpt dat we erg gelukkig zijn! Nen, ik hoop echt voor je dat je zwanger bent maar....ik heb in juli een hele vroege miskraam gehad. Ik had toen op een zondag getest met die van kruidvat en daar stond een heel licht streepje. Volgende dag met CB digitaal maar die zei niet zwanger. Dinsdag getest weer met kruidvat en donderdag ook en het streepje werd lichter en vrijdag is toen de miskraam begonnen. Heb je niet getemperatuurd deze maand? Nu is mijn test donkerder geworden; gisteren was het streepje een stuk donkerder dan zaterdag dus ik heb er deze keer wel een goed gevoel over! Nen en Linda ik duim voor jullie!
Jeetje wat spannend zeg! Ik duim voor je dat je positief test Je zit nu in je 3e ronde als ik je onderschrift zie?
Oh spannend lvdm! Ik gebruik eigenlijk nog geen methode om mijn ei vast te stellen. We klussen ook niet perse op de vruchtbare dagen, maar gewoon als we zin hebben. Dat houdt het wel wat leuker voor ons Dus ik weet niet precies wanneer mijn ei is geweest, maar heb gewoon de langste cyclus van de laatste maanden aangehouden. Ik heb gisteravond wel aardig wat gedronken, hoop dat dat de oorzaak is van de lichtere test. Volgens mij heb ik namelijk vorige maand ook al een vmk gehad. Toen was ik een week overtijd en testte ik licht positief, maar een dag later negatief en toen barstte het los met zoveel pijn als ik nog nooit in mijn leven heb gehad. Pco geeft ook nog eens hogere kans op een mk....
Ja, daarom vind ik het nu ook wel spannend of het goed blijft gaan. Maar ik voel me nu wel echt zwanger en dat had ik de vorige keer niet. Over 4 weken krijg ik een echo en dan hoop ik dat we gewoon een kloppend hartje te zien krijgen. Wanneer ga je nu weer testen?
Ik hoop het ook voor jullie! Is de vorige keer niet goed gegaan? Ik heb tests besteld bij praxisdienst en wil eigenlijk wachten tot ik die in huis heb. Heb nog wel een digi cb liggen, maar die is zo duur om elke keer te doen. Maargoed, eerst maar afwachten hoe lang ik me kan inhouden..
Sorry, is de ennnnn voor mij? Ik heb vanmorgen heeeeeeeel licht posi getest. Lichter dan gisteren, maar gisteravond bij nader inzien toch vrij veel gedronken.
Tuurlijk voor u Weet je je MOET of MAG niet in 4 uur tijd gedronken hebben of het nu ochtend plas is of in de namiddag. Als je je eisprong op dag 14 gevoeld hebt kan het nog zjn dat je pas echt goed positief test 3 tot 5 dagen na NOD dus TOI TOI PS.zie maar in mijn album hoe vroeg je kunt testen en wat je te zien hebt op 3 weken en 4 dagen
Ik voel mijn eisprong meestal niet. Maar het is ook maar de vraag of die elke keer komt, vanwege pco.. Mijn tests zijn ongeveer zo licht als die van jou. Ik had gister om half 10 voor het laatst gedronken, half 11 klein plasje en vanmorgen om kwart over 6 de test gedaan. Maar omdat ik gisteravond ook nog een kopje koffie op had en een halve liter water is het misschien toch teveel geweest. Ik ga nu echt proberen me een paar dagen in te houden. Misschien donderdag weer testen. Hopelijk heb ik dan de bestelde testen in huis gekregen.
Ik ga weer ff afsluiten. Hondje uitlaten en wat te eten klaarmaken om mee te nemen naar het werk. (waardeloos die trainingen 's avonds...) Fijne avond!