Heej meiden, Ik heb vanochtend een clear blue test gedaan en er staat een plusje maar het duurde iets langer dan 10 minuten. Kan een clear blue test ook een indrooglijntje hebben. Alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd. Liefs ramoontjuh
Het is soms oneerlijk verdeeld in het leven...de een zit er niet op te wachten (..) en de ander moet er veel te lang op wachten. Linda van harte gefeliciteerd en Kim heeeel spannend, ik duim voor je!
ramoontjuh, een clearblue test heeft volgens mij wel een indrooglijntje. Ik heb het namelijk al een paar keer gehad dat ik na de 10 minuten een verticale streep had staan. Ik zou morgen nog een keer testen en dan met die van kruidvat, de allergoedkoopste.
@Kimmeding: zet je foto om in 'negatief' via het programma Paint op je computer. Heb ik net al ff gedaan bij jouw foto en ik zie inderdaad ook een streepje!
PROFICIAT mamabeer Kimmeding ,je maakt het ons wel ERG SPANNEND Die CB test op de foto vind ik onduidelijk en CB heeft echt geen ondrooglijntje hoor zeker niet als hij blauw is hoe licht of hoe donker (zie maar op men profiel). Ik gun het iedereen en het is soms niet eerlijk hoe het soms gaat maar ik geloof erin dat voor alles een reden moet zijn zo ook toen ik men 2 miskramen kreeg en toch andere internetvriendinnen zwanger werden Groetjes
Nadinneke, ben je nu zwanger? Ik had toch echt wel een indrooglijntje bij CB. Echt een paar keer gehad. Dus het kan zeker wel, maar daarom zeggen ze ook dat je de test binnen een bepaalde tijd moet aflezen. Staat er binnen die tijd een streepje, hoe licht ook, dan is het positief. Maar als het daarna pas zichtbaar is (en dat heb ik elke keer bij CB gehad) dan is het een indrooglijntje. Gelukkig hoef ik me niet meer druk te maken over lijntjes, want mijn test van vanmorgen knalde er echt vanaf in vergelijking met die van 2 dagen geleden
LVDM PROFICIAT Neen niet zwanger ,of nog niet getest op dit moment Die testjes zijn van men 1e en 2e rond miskramen
Wil iemand eens in mijn album kijken? Na bijna een jaar proberen begin ik ineens te twijfelen nu er echt een streepje lijkt te staan..