duidenlijker kan haast niet! Gefeliciteerd! volgens mij ben je nu een vreugdedansje aan het doen hihi
Puppy, op 2 november had ik precies zo'n zelfde test. Gisteren nog eens gedaan en toen knalde hij er echt vanaf! Met andere woorden: je bent zwanger!
Hey meiden Ik heb een foto gemaakt van m,n indroog offf echt streepje? Ik weet het echt niet meer nu.. Hij is wel duidelijker dan die indroogstreepjes die ik heb gehad , maar ook niet zo heel veel duidelijker.... Ik kan m alleen niet in m,n album zetten omdat het met mijn pc onmogelijk is een foto te verkleinen... iemand een idee of kan ik m via hotmail naar iemand sturen ?
Je kan je foto ook op deze site laten verkleinen, gewoon ff de link plaatsen in het vakje links in het menu"foto verkleinen"dn past ie perfect in je album, heel simpel
Het lukt echt niet , hij blijft hangen ofzo . Dat heb ik al vaker gehad. Heb al meerdere verkleiningsite,s geprobeerd.. Luister ik zal je email echt niet gaan misbruiken of iets raars. Ik ben alleen heel wanhopig omdat ik echt niet weet wat ik met m,n test moet!.... Ik wil m alleen naar je opsturen... (iemand?)
Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 12288 bytes) in /home/knr6776/domains/zwangerschapspagina.nl/public_html/imgresize.php on line 43 Dit krijg ik als foutmelding....
De dimensiegrootte (1024x768) van jouw plaatje is te groot betekent dit dat ik m nog kleiner moet maken ? dankjewel voor de paint tip !
ik ga nu kijken ! Oja als ik m via paint met dat vergrootglas heb verkleind en ik open hem daarna dan is ie weer groot !
@Miamel: ja, gewoon naar ' afbeeldingen--> kenmerken. ' Daar kan je zien hoe groot je plaatje is. Evt. een paar procent verkleinen (formaat wijzigen) en dan lukt het vast wel! Opslaan als jpeg en hier uploaden. Ik kan geen eigen fotootjes in berichtjes plaatsen, maar foto's verkleinen kan ik prima