en en en en en ? wat denken jullie ?! Ik heb wel vaker indroogstreepjes gehad , maar deze is wel iets donkerder....
Alsjeblieft! Ik vind het er positief uitzien. Anders voor de zekerheid de goedkope testjes halen bij de Kruidvat of zo om te dubble checken en morgen 1 doen?
na m,n werk ren ik naar de kruidvat ! Morgen ochtend nog eens testen....! Ik moet nu werken maar ben er om ongv half 2 weer ! Liefs Melanie
Nee derona , hihi nog niet eerder gestest want ik wilde mezelf niet gek maken.... Maaaar de gekheid is al aanwezig hoor Liefs
Ik heb wel vaker op de sensitest een indrooglijntje maar die zijn lichter dan het lijntje wat jij nu hebt.De indrooglijntjes zie je alleen(bij mij dan he) als je de test sloopt en kijkt naar de strip.Maar zo duidelijk is een indrooglijntje niet hoor.Ik denk dus positief! Hoop dat morgen de Kruidvattest een stuk donkerder is voor je.
lijkt mij ook positief, want ik zie wel een streepje! ben benieuwd! succes en alvast een voorzichtige felicitatie!
lijkt mij ook duidenlijk positief want als ik een indrooglijntje had kon je hem absoluut niet op foto krijgen maar alleen als je de test binnen de 10 min heb afgelezen daarna werd ie bij mij ook zo als op de foto
hoi allemaal, ben de hele dag al suf aan het zoeken op internet of ik wel of niet zwanger ben van een 2e kindje.. 9 oktober was mijn laatste dag en heb vorige week kruidvat test gedaan...zwaar negatief...nu nog want heb m bewaard...nu heb ik gister avond getest en durfde ik niet te kijken dus heb m weg geknikkerd....30 min later toch kijke en zag 1 dikke en 1 dunne roze streep..staat dr nu nog op.. mijn buik rommelt continu, vreetkick, licht misselijk en koppijn.. word gek! ben ik zwanger of niet? :
vraagje over ovutestjes! ik heb vandaag de eerste keer een ovutest gedaan...die is negatief,er staat een tweede lijntje maar absoluut niet zo donker of de controle lijn... nu is mijn vraag zou ik morgen opnieuw testen of wacht ik beter nog iets ik gebruik ovutestjes omdat ik absoluut geen idee heb wanneer ik een ei moet verwachten zoals jullie aan mijn onderschrift zien heb ik zeer lange en onregelmatige cyclussen.die had ik voor jurre ook dus ik weet dat je zo ook wel zwanger raakt hoor.alleen duurt het wat langer.... dus als iemand me hierbij kan helpen?morgen testen of beter wat wachten
ik heb de kruidvat test van 2 voor 5 euro gebruikt......toen ik zwanger was van mijn dochter gebruikte ik die ook en werkte prima.. haal zaterdag wel ff nieuwe en dan maar hopen dat ie positief is! (mijn meisje is nu 1jaar en 8maand) een 2e kindje zou fantastische zijn.
Ik zit hier helemaal geschokeerd te zijn ik heb gelijk een streep op m,n kruidvat test (wel een lichte maar duidelijk zichtbaar) Ik zet m zo snel mogelijk m,n album (5min.) Is het dan na 10 maanden eindelijk echt raak
klap maar in je handen maak een vreugde dansje je bent zwanger! tenminste als deze binnen de tijd kwam dan!