ik heb ook een foto van me positieve test in me album gezet.. net als nen mocht het helaas niet blijven zitten :S deze test is drie dagen na het eerste bloedverlies gedaan.. ik heb me vage testen er nog in staan .. werd eerst behoorlijk misselijk en ziekkig heb 2 dagen als een vaatdoek erbij gelopen emotioneel ook helemaal een wrak.. ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was deze keer .. sorry moest het na nen dr verhaal toch nog ff kwijt.. bedankt nog voor de felicitaties
Hai toch meiden , Nen en Kimmeding knuffel* Wij gaan dadelijk wat in de stad wandelen ,ff gedachten op nul zetten , word gek van het afwachten ](*,) Groetjes Nadine & co
Miamel&dmvt: GEFELICITEERD! Ik had met de digitale ook eerst niet zwanger, daarna "gewone test"gebruikt, deze gaf aan zwanger, 2 dagen later nogmaals de digitale geprobeerd en die gaf aan zwanger. Die heeft idd dus meer HCG nodig
mijn rij-instructeur (ja heb nog rijlessen en rij hopelijk met 3 maand af) was gister zo vriendelijk om te zeggen dat mijn buik dikker is ....zag de vraagtekens op zijn voorhoofd staan! hahahaha word vandaag gebeld door verloskundigen praktijk voor afspraak over 2 weken en krijg dan echo ...zo spannend! mijn manlief durft het nog niet te geloven..de schat
Hoi mamalyn Ik hoop dat ik ook snel posi mag testen met de digi ! Ik denk morgen off overmorgen .... (tot die tijd elke dag kruidvat testen , kijken of ie niet verdwijnt! )
Hey Nhene, wat balen zeg dat het toch mis is gegaan! Ik zit er emotioneel ook ff helemaal doorheen, maar mijn vriend lijkt het niet door te hebben. Die gelooft toch pas dat ik zwanger ben op het moment dat de digi van cb het aangeeft. Voor hem betekenen die lichte streepjes niks en ben ik 'gewoon' ongesteld...
heb 20 november om 11.00uur eerste afspraak met verloskundige en een echo! dan weten we eindelijk hoe lang we al in verwachting zijn van ons mengelmoesje
Hallo, Ik heb de testen van de topic voorgedrukt streepje in mijn album staan. Ik type niet die hele verhaal nog eens hier voor meer info lees aub topic. Hier een test met streepje en een test zonder. Wie wilt er in mijn album kijken? Ze zijn uit elkaar gehaald om te scannen. Zag 2 streepjes al toen die nog heel was. Groet slaapzak
denk dat je maandag weer moet testen, en dan een positief krijgt, in het negatief staat er bij 1 ook een streepje. Dus 1 is soweiso niet helemaal voorgedrukt.
Nou ik heb um ook in het negatief bekeken en ik zie het ook. Het is nog nooit bij me opgekomen om dit te doen. Gek he dat je dan bij de een wel wat ziet en bij de andere test wel. Grappig om dat te doen. Waarom doe je dat dan in het negatief bekijken? Wat zeg dat dan? Maar dan ben ik toch niet gek dat ik wat zag. Groetjes slaapzak. PS effe voor de duidelijkheid heb die testen gewoon gedaan voor de lol gedaan en niet omdat ik denk dat ik zwanger ben.
Hebv je ze met dezelfde urine gedaan of allebei met andere. Want ik had eerst ook in de middag negatief en in de avond werd ie positief haha en nu hartstikke zwanger
HUH mammabear? HA HA Maak me niet gek! Die wat duidelijk is met avond urine en die wat niet duidlijk is met middag! Nee kom op zeg! Ha ha dat zou nou een giller zijn. Groetjes slaapzak
ik maak echt geen grapje ik had met cb digitaal gedaan in de middag en drie uur later in de avond met andere urine en die gaf zwanger aan. Ik geloofde het dus niet dus de dag erna de clearblue info lijn gebeld en die legde me uit dat hcg in een paar uur al wat steigt en dat in die dus meer hcg zat en ik er vanuit moest gaan dat ik echt zwanger was maarja dat geloofde ik nog steeds niet dus toch nog 3 testen gedaan en ja hoor hartstikke posi
ik zou gewoon een digitale doen als ik jou was....want dat strepen gedoe was ik een gegeven moment helemaal zat...steeds dat streepje zoeken pff en dan nog die indrooglijntjes daar word je ziek van
Vind die onderste toch best wel roze hoor Slaapzak ... maar wat een rare tijd om te testen,je zit op dag 11? wel een soort van ongie gehad?
Hallo Uk80 Het is een lang verhaal maar mijn banner is maar een gok. Ik heb een topic van mij het hele verhaal uitgelegd. Om het hier nog eens te doen lijkt me niet juist. Maar even in het kort. Schildklier ziekte ondekt- lange cylcus 40dagen-6 weken med- opgehoogd-nu 6weken verder- cyclus van 40dagen naar 33dg-28dg maar alleen de laatste met afvegen bruin en geen helder vloeien. Dus gewoon een test gedaan voor de lol. Zwemmertjes van man zijn nog in een opbouwende fase. Dus ga er vanuit niet zwanger. Maar ik zag op de test een vage streep moet wel zeggen binnen de tijd en dacht hey dat is zo'n indroogstreep of voorgedrukte. laat het eens aan andere zien. Van daar. groetjes slaapzak
Willen jullie ook even in mijn album kijken... Kon t niet laten om weer te testen vandaag.. Ik zie toch echt wat of verbeeld ik me dat? Alvast bedankt!
Ik zou er nog een ertegen aan gooien maar het ziet er echt posi uit! als ie binnen de tijd was dan ben je toch echt zwanger ik heb namelijk mijn hele ienieminie streepjes nooit mer een camera kunnen vastleggen. dus voorzichtig feliciteer ik je