Pioen ,heb je de flits uitgezet en op fotodetails icoontje gedrukt (bloemetje)? Zo krijg je scherpere foto's! normaal wel ok denk ik
Hoi , Graag had ik jullie mening omtrent de foto die ik vandaag heb getrokken met avondurine. Deze is de LIFE test van de Delhaize ,heb hem uit de cassette genomen voor beter te kunnen zien. Dit vraag ik omdat ik een leek ben in dat type test ,anders teste ik met kruidvat maar die waren uitverkocht. Alvast bedankt! Nadine
Moeilijk..ik zie wel wat maar heel duidelijk is het niet..maar ik denk dat ik je al voorzichtig mag feliciteren! Ik hoop dat ik met een paar dagen een mooi test van je zie!
Ik heb in mijn album een fotootje van mijn positieve ovutest geplaatst. Deze is van 5-11-2008. Wat denken jullie?
sorry nu is alles erin wat ik had de rechtse is de meest duidelijke in't echt zie je het beter natuurlijk
vind het een beetje moeilijk eerlijk gezegd..zou over een paardagen nog een x testen..zie wel een streep maar wel superlicht..Succes!
thx stom e t'is voornamelijk dat ik erg veel wit slijmverlies heb en geen regels normaal kwamen ze vandaag al tureluut word ik ik ga wat cake en biscuit bakken voor men zoon zijn verjaardag! Bedankt F!
Ik heb niet zo heel veel verstand van ovu testen..maar lijkt me aardig positief toch duss......Klussen maar! Succes
Tuurlijk zal ik zeker doen en nu slapen gaan ,alhoewle zal dromen over mooie streepjes testen haha Slaapwel
Jemig malleboe Hij is super positief! Zo positief heb ik mijn ovutest nog nooit gehad (behalve toen ik zwanger was) Veel klus plezier!
hey meiden ! vanochtend Zwanger getest met de digitale ! Fotot staat in album ! (alleen m,n streepje van m,n kruidvat test is niet heel veel donkerder als gisteren.. , misschien morgen wel?) Liefs !
haha kan al een paar dagen niet slapen omdat ik bang ben dat het streepje verdwijnt whaha Liefs ! Jij ook nog gefeliciteerd !