maar ik ben ZO zenuwachtig voor morgen ! (morgen nod ! ik blijf mezelf iedere keer vertellen : als ie posi is word je echt niet ongi ... maar heb wel de bibbers )
Hallo daar ben ik weer. Ik heb net een test gedaan van de kruidvat. Deze is negatief niet anders verwacht. Maar laat het aan jullie zien omdat ik op een test van matcare ultra wel een of andere niet te verklaren streepje had. Dus kijk maar eens in mijn album. Groetjes slaapzak
hey bright! Nou balen is het niet was wel lachen geweest als het zo zou zijn. Maar ik wist het wel dat het niet zo was. Als het goed is zit ik nu toch in mijn vruchtbare dagen dus wie weet. groetjes slaapzak.
Middag ! Hier geen duiveltjes ,veel witverlies nog altijd en deze morgen moeten braken bij het verschonen van men dochter haar pamper... Men maag is tot nu toe nog niet in orde ,dus wie weet Ik duim nog altijd voor de nod'ers Groetjes van ons
Hey meiden, willen jullie ens in mijn album kijken? Heb net met middagurine een aantal dagen voor NOD getest, NOD is maandag of dinsdag. Binnen 5 minuten kwam er een heeeel licht streep je te staan, binnen 10 minuten werd ie donkerder, zie album. Hoop het zo
Mamalyn ,dat ziet er positief uit en zeker omdat er ook roze inzit Spijtig dat alle kruidvattestjes van die cassette hier uitverkocht waren in Limburg (had elke kruidvat opgebeld.... ). Manlief vond het niet de moeite om naar Maastricht te gaan maar als ik zo doorga tot dinsdag dan gaan we wel hoor ,al moet ik alleen gaan Hier nog altijd niets hoor
Net weer 1 gedaan, met iets geconcentreerde urine en binnen de 5 minuten een duidelijke teststreep.....zie album! Volgens mij ben ik echt zwanger
HIHI, ben er gewoon nerveus van Heb gelijk de lang verwachte banner aangemaakt, wat staat ie mooi Bij mijn mk in augustus had ik een paar dagen na NOD een hele vage test en deze is nu al veel duidelijker en zelfs voor NOD, het voelt ook veel beter allemaal. Hopen dat dit kindje het wel red