Nog altijd niets dus we wachten af , heb zonet de kamer van mijn zoon geverfd extra afleiding. Ik maak wel uit nature weinig en langzaam hcg aan mede ik geen schildklieren meer heb.
Spannend Nadinneke... ik duim voor je....heb je alweer getest? Gefeliciteerd zwangere damesssssss Liefs jolien
Jeetje wat gaat dat snel hier.. ff een paar dagen niet kijken en weer een boel positieve testen er bij, gefeliciteerd hoor dames! Nadineke : hoop voor je dat t niet al te lang duurt voor je duidelijkheid hebt! en dat het dan nog leuk nieuws is ook natuurlijk Op je meest rechtste test in jouw album zie je toch idd echt wel een streep! P.s. is dat jouw cb test in het grote fotoalbum ?
Hallo, Ik ben er weer. Heb op aandringen van een vriendin vandaag met mijn laatste kruidvat test ook een streepje denk ook een voorgedrukte of wat het ook mag zijn streepje. Ik wil het gewoon laten zien, Het zegt niks maar wel leuk om te zien wat voor streepjes je kunt krijgen. De eerste in mijn album zijn met matcare ultra en een foto ook van kruidvat waar niks op te zien is. Ik lijk wel onderzoeker. hahaha Dus kijk maar eens ben een benieuwd of jullie um ook zien. Groetjes slaapzak
hallo Derona, Waar ik geen digi doe? Omdat ik denk dat ik niet zwanger ben en dat deze gewoon streepje zijn die voor komen door je urine die zich op hopen om de plaats waar de streepje moet komen. Dat denk ik. Er is altijd een mogelijkheid dat het wel zo is. Maar dat zie ikwel 25 Nov als er dan een streepje is dan kan ik gan denken dat het zou kunnen klopen. Ik heb de eerste testen gewoon voor de lol gedaan omdat mijn cyclus op hol is. En de digi is te duur om mee te spelen. Ik vind het wel leuk dat ik nu van die onverklaarbare streepjes heb. Heb ze nog nooit gehad in al die tijd en dat is nu een jaar. Altijd blanco. Ik post ze hier om te laten zie wat voor soort streepjes je kunt krijgen als je niet zwnager bent. Stel dat het wel zo is dan kunnen we zien wat je krijgt als je vroeg test. groetjes slaapzak
Hoi Slaapzak, dit ziet er idd uit als een indroogstreepje, na hoeveel tijd stond ie er? Maarrrrrr het streepje is wel roze, maar wel dunner dan de controlestreep. moeilijk... Mocht je nog een keer gaan testen dan zou ik het toch eens met de kruidvat 2 voor 5 euro test doen (met pipetje). Die vind ik altijd erg duidelijk
Hallo UK80, Deze zijn van de kruidvat 2 voor 5 euro en de streep was binnen de tijd zichtbaar als je goed keek in de licht haha Maar ik zag in het licht waar ik zat niet zo goed wat en dacht hhmmm even de naar de keuken waar beter licht was en jip ik zag um beter. Ik heb um meteen in door de scanner gehaald. Maar was wat licht. Ik doe die nu even in mijn album dat was 15 min na de test ongeveer. groetjes.
nou sorry hoor maar dan ben je toch echt wel zwanger als ie binnen de tijd kwam en indrooglijntjes zien er niet zo uit je moet echt een digi halen
Ben al ff aan het meelezen. Maar ik ga ook steeds harder twijfelen hoor slaapzak. Worden ze ook duidelijker de testen? Grtz Nanny.
Hallo. Heb een hele lange verhaal. Maar nee vorig ongi en die daar voor alleen bruin bij het af vegen
Loekie ,ja dat is mijne in het grote album van CB van bij men vlindertje niet van nu dus. Heb vandaag weer een life test gedaan (stiekem ja mja ik word echt gek) en weer zoiets geks... Men man ook dat is een lijn maar een lijn van indroging of zwangerschap? Morgen eentje van CB doen tenzij het me echt te erg kriebeld dadelijk (man is uit werken) en dan houdt het op met testen tot ik morgen naar Maastricht ben geweest in't kruidvat . Slaapzak die met blauwe strip heb ik idem (denk indroging zoals bij mij) tenzij we alle 2 zwanger zijn wat ik hoop è! Groetjes
Slaapzak ik zie hem toch ook hoor dat streepje. Ben jij niet stiekem gewoon heel erg zwanger? Ik zou de arts eens bellen als ik jou was misschien dat hij je verder kan helpen.
Slaapzak, ik denk ook dat je zwanger bent hoor. Die van vandaag is inderdaad donkerder. Het zou toch wel raar zijn als je elke keer te maken zou hebben met indrooglijntjes. Zeker als je het nog nooit eerder gehad hebt. Ik denk dat jet het gewoon niet geloven kan en dat je daarom denkt dat je indrooglijntjes hebt. Zeker omdat je alweer een jaar bezig bent. Ga eens naar de dokter voor een bloedtest of probeer toch een digitale. Ik denk dat je dan wel eens een leuke verrassing gaat krijgen. Succes!
Hallo, melanina: het is wel donker en was roze niet wit of zo en was er binnen de tijd. Niet uren later of dat de test al op gedroogd was. kimmeding: naar de arts gaan doe ik niet. Ik wacht gewoon geduldig af. Het kan wel zijn dat ik zwanger ben maar denk van niet of gewoon erg vroeg dat het toch kan zijn dat ik ongi ben. Ik laat het gewoon in de midden. Ik vind het wel leuk als jullie je mening geven. Maar wil niet als een gek over komen. Die van die testen posten waar echt niks te zien is. Ik ben echt iemand die van spanningen hou, En dit is wel spannend aan het worden als 2 verschillend merken testen het zelfde streepje gaan geven. Als het niet zo is en ik word gewoon ongi ben ik ook net zo blij aangezien mijn lang verhaal. Ik denk dat het indroogstreepjes of voorgedruk streepjes zijn omdat ze niet super super duidelijk zijn. En ik ben menig als je echt zwanger ben dat er geen extra licht bij nodig is om het te zien. Groetjes Slaapzak
Nou Slaapzak.. misschien moet je er toch maar aan geloven? Nadinneke: Ow nix ergers dan dat vage gedoe he? ! Nou ja, ik bedoel met testen dan .. Maar jouw vlindertje? Is dit een lang bewaarde test dan en heb je al een kleinte? Mijn CB was namelijk precies zo vanochtend...