Als ik een tip mag geven: doe morgenochtend een test van kruidvat, de allergoedkoopste (2 voor 5 euro). Ik heb in de afgelopen jaren heel wat ervaring met zwangerschapstesten maar die goedkoopste van kruidvat zijn gewoon het duidelijkst.
ik ben het er niet helemaal mee eens ik had hetzelfde op mijn test, precies dezelfde test en de vraag is nu of ik zwanger was of niet.. ik denk dat ik een miskraam heb gehad me ferti arts ook ,. maar de gyneacoloog weer niet dus:SS: :S test met een andere test zou ik zeggen
Hoi , Ik heb dus slecht nieuws ,ik he gemaild naar de klantendienst van kv en ze zeiden me dat dit een fabrieksfout is in de zin van dat er 9/10 een ovulatietest in de plaats van een hcgtest inzat. Ah van de foto konden ze ook opmerken dat zon beeld totaal niet kon als een positieve zwangerschapstest. Bij deze niet zwanger en denkelijk van gisteren op vandaag men eisprong gekregen , We zullen zien wat het gaat geven maar al bij al is dit niet leuk om voor te hebben. Ze gaan me een nieuw pakketje opsturen als vergoeding van dit feit. Groetjes Nadine & Co
jemig wat een vreselijke fout nadinneke:S:S echt belachelijk! Ik heb een foto in mn album gezet van een test, zouden jullie even willen kijken? hij is op de foto niet zo duidelijk als in het echt maar krijg hem niet scherper..
ja vind het ook heeel spannend nu moet nog tot zondag wachten om te testen, samen met mn vriend. heb ook wel wat kwaaltjes haha
Jups Ik kan het zelf alleen zelf nog even niet geloven... Ik kan helaas geen foto maken en hier neergooien omdat manlief de goede laptop mee heeft en ik op deze de foto's niet van het fototoestel af kan halen... Maar de streep staat er... hihi
Emma.. ik zie ook licht iets.. maar waarom zo'n donkere foto...een gewone is vaak toch duidelijker of in het negatief?
schijndelsvolk, gefeliciteerd ! @ichtus, ik zet er morgen een nieuwe foto op, hopen dat ie duidelijker is.. spannend
Jups, 26 juli wat ik zo zelf uitreken... En thnx is lief van je... hier nu ook gespannen hoor, maar probeer er niet te veel aan te denken en er toch echt wel van te genieten...
Hallo dames, Vanaf 13 november heb ik positieve ovu-testen (gebruikt als zw-test) en gistermiddag rond een uur of vier had ik een positieve test van Trekpleister. Heb vanmorgen een zwangersschapstest van ETOS gedaan en denk dat ie positief is maar ik vind de controlelijn niet helemaal scherp. Maak dat nog wat uit? En de testlijn is ook niet net zo scherp als de controlelijn... In mijn album staan alle testjes. Willen jullie ff kijken?