Nog een vage test: Het is echt wel vervelend, dit is al de derde test zo. In de herfst had ik ook 2 zo'n testen (maar zonder die duidelijke rechter streep), maar toen was het bloedonderzoek negatief. Ik denk niet echt zwanger te zijn maar heb héél pijnlijke en jeukende (.)(.), wat ik anders nooit heb. (Ik heb een héél lichte bloeding gehad 2 weken geleden, vandaar mijn banner) Zijn er nog meiden die deze vage test herkennen (eventueel na indroging)?
JA, ik heb ook wel van die testen gehad van Kruidvat (en dus niet zwanger) daarom gebruik ik die niet meer....Als je al sinds vorige ronde zwanger bent zou de test nu echt vet posi moeten zijn en als je pas kort zwanger bent zou je bijna denken dat je nu nog geen vaag positieve test kan hebben! Het blijft spannend dus!
Wanneer ik zwanger geworden zou kúnnen zijn weet ik niet, ben aan de pil (maar heb wel leverproblemen). Ik wou eigenlijk eens een test doen om te kijken of ik áltijd van die valse testen heb, of het vorige keer misschien een miskraam was. Maar vermits ik nu heel pijnlijke (.)(.) en een steeds donkerdere zwangerschapslijn heb, begon ik toch te twijfelen. (Proficiat trouwens! )
Hi Ik had eerst 3 negatieve testen, 2x clearblue en eentje bij de huisarts. Maar dat was ook niet onduidelijk ofzo, dat was gewoon een dikke Negatief! De 4e test was met 8 dagen overtijd, en was een digitale. Daar stond gewoon 'Zwanger' in beeld, maar niet ofhet een dikke lijn was of een dunne. Jammer. Want achteraf is het wel misgegaan, en misschien zijn die eerdere negatieve testen wel een voorbode van geweest. Is een digitale test gevoeliger dan een niet-digitale eigenlijk?
ik heb twee testen in mijn album staan. een van afgelopen zaterdag, 1 dag over tijd en 1 van maandag, 3 dagen over tijd. ik had bij de etos ook gevraagd naar een digitale test van CB, omdat ik daar zoveel goede reacties over hoorde, maar ik had eentje waar een plusje in kwam te staan, is dat dan wel een digitale?
Nee, je kan ook een digitale hebben waar ipv zwanger of niet zwanger een plusje in beeld komt of een minnetje.
in mijn album staat een digitale Claartje79.. ze kosten wel iets , maar dan heb je ook duidelijkheid groetjes van Ramona
http://www.babyhopes.com/pregnancy-test ... ivity.html kijk hier staan verschillende testen op(wel amerikaans) maar er zit nogal wat verschil in!
ik ben volgens mij door de voorselectie oevenen door... ik mag het nu echt proberen het moeder zijn (denk ik) [/img]http://img485.imageshack.us/img485/4079/naamloos2de6.jpg
Deb26: ik zie, vooral op de laatste test toch echt een streepje hoor. Als je ongi idd echt wegblijft heb je over een dag of 2 vast een ver positieve test. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Hairdresser, ook bij jou zie ik een 2e streepje hoor. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. liefs, Daan