wauw erg vroeg ja ben benieuwd wanneer de dikkere streep komt als die goed zijn bestel ik ze me ook bij P
Meiden ik zou niet teveel op die teten van praxisdienst vertrouwen ik had ook een positieve test en na bloedonderzoek bleek ik dus niet zwanger de test was dus gewoon vals positief ik heb nog meer slechte verhalen gehoord over deze testen ik wil jullie niet ontmoedigen maar wilde even mijn ervaring met jullie delen als de testen in de komende dagen donkerder worden is het ok, maar doe voor de zekerheid ook nog een ander soort test
ik zie m in de gewone ook, als je je laptop kantelt zie je m ook Ik merk t wel. Zuurtje zou best kunnen ik pin me er niet op vast. Ik heb nu de laatste paar keren met deze testen getest, en altijd negatief, gisteren en vandaag heel licht positief. We merken t wel volgende week
hee dames... willen jullie f in mn album kijken,.. zit nog 5 dagen voor mn nod.. kon echt niet wachten,... dit is onze 1e icsi ronde.. liefs
haha ik durf er nog niet echt aan dinsdag is mijn nod pas... zou wel heerlijk zijn als het echt zo is!
Hey Niekster, Dat zou geweldig zijn zeg! Het ziet er veel belovend uit. Ik heb zelf ook ooit eens 5 dagen voor NOD positief getest, dus het kan! Ik zou als ik jou was ook een andere test gebruiken, deze cassetes (ik had ze van het kruidvat) zijn bij mij ooit vals positief geweest. Ik denk dat dat bij jou niet het geval is, maar zou zonde zijn als je je voor niks blij maakt. Ik zou clear blue (niet de digitale maar de gewone) proberen die zijn ook heel gevoelig! Heel veel succes!
hey... jah ik wou maandag en dinsdag de ( 1 dag voor nod en mn nod) met een andere test testen... zodat ik het 100% zeker weet op mn NOD... het blijft wel mega spannend!
@ Meisje ik had gister ook zo'n test durf er echt niet vanuit te gaan dat die nog positiever wordt, maar vind het ook reuze spannend!