het was echt heel veel bloed niet gewoon bruinig zoals je in't begin hebt van je regels maar zoals je een vinger zou afsnijden bij wijze van spreken
@mamavanyouri: Ja dat was bij mij ook iedere keer eerst oud bloed en dan kwam even later de rest op gang. Dus ik blijf ook nog even voorzichtig, dat is het nadeel van pre-nod testen he... hihi
Hallo dames ik lees al een tijdje met jullie mee maar tot nu toe geen reden om zelf iets te schrijven. Ik ben nu overtijd en heb gisterenavond (ja ik weet het had moeten wachten op mijn ochtendurine ) getest (kon niet wachten) maar geen tweede streep te bekennen. Heb nu nog 1 test liggen (kruidvat) en die wil ik maandagmorgen gaan doen. klachten die ik op dit moment heb. raar vol gevoel in de buik (maar dat heb ik ook voordat ik ongi ga worden alleen heb ik het nu al ruim een week ipv vlak van te voren. Misselijk (normaal alleen 's morgens ongeveer een week na mijn eisprong maar nu ook overdag en 's avonds sinds gisteren) af en toe pijnlijke steken in de borsten. zere rug. AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH ik weet het even niet meer hoor, wordt nog een keer gek van mijzelf. Groetjes Anita
lieve meiden, ik heb vanmorgen 2 dagen voor mn nod getest, ik zie een heel heel heel licht streepje. willen jullie meekijken? liefs Dina
Idd wel een streepje te zien, maar vaag en ik ken deze testen niet, dus weet niet of het echt positief is Hoop t voor je!
Ik zie idd een licht streepje. Klopt het dat dit matcare ultra is? Dan is ie overmorgen een heel stuk duidelijker iig!
ja klopt ja, mat ultra! ik heb meerdere testen gedaan en nog nooit een streepje gezien. het is echt altijd superwit. en nu dus niet... tis toch niet waar?! ik zit pas in ronde 1... kan het me echt nog even niet voorstellen. eerst maar een beter streepje zien haha
In mijn album staat mijn eerste matcare ultra. Die had net zo'n streepje als jij. Ergens verderop in m'n album staat de matcare ultra van 2 dagen later
Willen jullie ook nog eens kijken in mijn album? Daar staat een foto van alle 4 de testen onder elkaar.... Ze worden steeds lichter lijkt het?
hihi wauw, ik hoop het echt. Marb, mijn test is nu ongeveer 2 dagen voor mn nod als het goed is... die is gelijk aan jouwe 4/5 dagen voor je nod. mn clearblue gaf aan NIET zwanger, maar het is denk ik te vroeg. pff ik kan het me bijna niet voorstellen. het is mijn eerste cyclus pas.... echt maf... maar er zijn best wel wat signalen eigenlijk (alleen die zere borsten blijven maar uit... hihi) morgenochtend test ik weer en maandag , op mn nod een echte test. dus niet zo n matcare...pff ben benieuwd. ik heb continue kramjes in mn rechteronderbuik, maar het voelt niet als menstruatie... was het maar volgende week, dan wist ik het zeker hihi
Dag dames, Ik wil even doorgeven dat het hier helaas toch mis is gegaan @dina: En en en, is je test al wat duidelijker? Succes ermee iig!
@ Kita, om eerlijk te zijn denk ik niet dat het een vmk is, jou testen waren denk ik vals positief, ik heb ook een aantal vals positieve kruidvattesten gehad in het verleden, zelfs op momenten dat ik ook echt niet zwanger kon zijn geweest! Mijn advies, gebruik geen kruidvattesten meer, je leest zo vaak dat ze vals positief zijn. Dikke knuf!
In mijn album staan ook een testje. Het is dezelfde test alleen 1 foto is negatief gezet en 1 foto in het gewoon. Wat denken jullie? (Heb wel te vroeg getesT )
@ Denise: ik zie wel heel vaag iets. Maar ik vind het niet met zekerheid te zeggen dat t een positieve test is. Test (over)morgen anders nog s. Spannend hoor!
Had gisteren de zelfde kruitvat test gedaan en weer precies het zelfde streepje! Wat een onzekerheid haha Maak het mezelf niet gemakkelijker hoor hihi Maar kon me gewoon niet inhouden met testen!
Hai meiden , Sjeetje Kita echt balen meid! Ik heb net weer een test gedaan maar die is net zo vaag als gister als het al niet vager is. in 1 klap voelde ik me eigenlijk zo shit vanmorgen. het streepje zou nu donkerder moeten zijn toch?... niet dus... ik had vanmorgen echt een onwijze super kramp/zweet aanval en ik zei meteen: ik moet nu ongesteld worden... maar nog niets... ik snap het niet meer. hoe werkt dat nou? misschien een vmk? of ongi? of kan het nog steeds raak zijn?.... zucht... wie weet iets? Liefs Dina