hihi jeetje wat spannend. mijn streepje was inderdaad beter te zien ja... wel heel super licht maar ja...toch te zien. nu denk ik bij elk krampje, nee he toch niet zucht...afwachten is echt naar. zijn we al een week verder?
Ik ga als ik dadelijk mn dochtertje naar school heb gebracht weer een testje doen misschien. Ene kant zegt ;Niet doen,wacht gewoon af Maar de zenuwachtige kant zegt ; DOEN DOEN DOEN! Haha Ppfff was ik maar een man haha
De ovutest..... Naar mijn idee zijn beide streepjes bijna t zelfde. Wat vinden jullie? Test streepje is wel ietsjes lichter maar heeft aan de linkerkant een hele donkere lijn.... zw test van trekplijsters van nega. Mja 2 dagen voor nod,over 3 dagen kan ik pas echt testen maar was zo benieuwd naar de ovutest wat die deed
die ziet er idd bijna positief uit ,wil dat zeggen dat je dan zwanger kan zijn?ik heb er namelijk al een hele week zulke
Owjah,het donkere wat je ziet bij de teststreep is trouwens het gene wat het meest is verkleurd. En die is knalpaars hier voor mn neus
denise,ik vind de jouwe toch ook niet slechthoor haha ik deed vorige week een zw-test,uit pure domheid,maar die was negatief.dus zou ik dan toc hmijn ei vorige week ergens hebben gehad?maar waarom zijn deze week ze dan ook nog posi he.begrijp niks van die ovutestjes
Ik heb eigenlijk een hekel aan ovutesten haha Mn trekpleister test was net nega maar die nieuwe van het kruitvat was 3 dagen achtereen licht positief. Mn man zegt al dat ik een bloedtest moet laten doen mja ik mag officieel pas over 3 dagen testen. Maar ik lijk deze maand wel ongeduldiger dan ooit. Ppffff,zo erg ben ik nog nooit geweest volgens mij haha En wat bereik ik nu met vroeger testen dan kan? Alleen maar onzekerheid eigenlijk! Hoop zo dat de ovutest posi is! Geeft een beetje moed,al zijn het geen zw testen maar ze kunnen wel HcG aantonen!
Hou jullie zeker op de hoogte! Maar ik ga er vanuit dat het niet raak is. Als ik ga zitten hopen en denken dat het wel raak is en het blijkt niet zo te zijn dan is de klap alleen maar harder. Maar zal echt wel een traantje wegpinken als het niet is. En ook al het wel zo is hihi Na 11 maanden is het echt vermoeiend aan het worden hoor. En dat terwijl ik van mn dochtertje meteen zwanger was
Denise waarom test je niet met die van kruidvat 2 voor 5 euro, die geven snel positief aan. Tearke wanneer is je nod dan, wanneer ga je weer een zwangerschapstest doen? Ik vind dat testen met die ovutesten nogal vaag, er zijn meer met positieve testen en niet zwanger dus je hebt er eigenlijk niets aan.
berbel,idd,die ovutesten had er eigenlijk mer van verwacht.nu weet ik nog niet wanneer ik eigenlijk mijn ei heb gehad,of ik het al hebgehad en wanneer ik dan ongi moet worden..... ik krijg woensdag ofzo mijn testen binnen dus in het tweede deel vd week test ik weer
Ik heb gisteren een testje ook gedaan met die 2 van 5 euro Heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg super moeilijk te zien maar lichtjes wel dachten mn man en ik wat te zien. Mja,aan dat wazige gedoe hebben we niet veel. Je gaat dan toch zitten denken he... Heb t echt ff gehad. Wil de huisarts bellen maar die is steeds in gesprek. Wou vragen waar ik nu vanuit moet gaan enzo. Want ben zo onzeker als de pest nu,bah. Gelukkig heb ik dadelijk heerlijk afleiding want mn meisje ga ik zo halen van schooltje dus hoef ik even niet aan testen te denken enzo hihi De huisarts heeft wel gezegd dat als ik zo blijf testen ik weer ff terug moet naar mn gyn dus ben benieuwd. Mja,moet ie niet de hele morgen al ingesprek zijn..... Waardeloos dat wachten haha
he dames... ik heb vandaag mijn officieele NOD... en zoals jullie aan de test van vandaag kunt zien... Het is nu officieel! we zijn zwanger!