Goh, ik wil ook zo'n mooie positieve test! maar krijg alleen die rottige met 1 streep... maarre moet toch nog effe poos wachten, heb deze ronde mijn ei nog niet eens gehad, dus er is nog hoop wel fijn voor jullie dat ze positief zijn!
vandaag of net eigenlijk getest en as negatief. te vroeg nog denk ik . mijn temp blijft wel mooi al 3 dagen op de 37. af en toe een vlaagje misselijk. kan je bv zoals mijn nu vandaag niks geen tweede streep krijgen en morgen wel? ik heb dab gelijk zoiets van ik ben niet zwanger. heb wel gisteren de clear vieuw besteld. iemand zei dat ze misschien wel in die van clear bleu kunnen , kan het proberen... en anders vin ik te handiger dan de strips omdat je ze beter tegen het licht kan houden .
Ik heb net ook een test gedaan van CB, 2 dagen voor NOD (aangezien ik last heb van pijnlijke borsten en ongi krampjes) mijn testje zag er bijna identiek uit als die van hairdresser op de 1e pagina.... Ik was al helemaal blij, maar aangezien het bij hairdresser een valse plus was ben ik nu zwaar onzeker... Toch nog maar even 2 dagen wachten voordat ik de volgende test tevoorschijn tover. jess
na hoe lang kwam jou streepje. bij mij zag ik wat verscheinen in de 9 de minuut ofzo. heb je er geen foto van xx
hoi hairdresser, nou mijn streepje kwam vrijwel gelijk... en staat er ook nog steeds fier en vrolijk op... Ik baal van die onzekerheid!
sorry foto gaat niet lukken.. camera ligt op het werk. ik hoop echt dat hij posi is. ben er gewoon nog niet zeker van. dpo? (ben nieuw hier.. hihi)
ach joh, over 2 dagen test ik gewoon weer.. (ga ik in ieder geval 2 dagen door het leven als een vrouw die denkt dat ze misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn, heel misschien, een klein beetje)
lekker idee he. ik moet ook nog twee daagjes wachten maar heb wel af en toe last van miiselijk heid. nu zo 2 a 3 daagjes. we zullen zien.
jij ook veel succes ermee! misschien is sinterklaasavond ook wel ons heerlijk avondje! Ik zal het ongetwijfeld horen als het raak is! jess
Je kan zeker de ene dag nega hebben en de volgende dag posi hairdresser.... Dat had ik ook, 4 dagen voor Nod niks...3 dagen ervoor een heel vaag streepje en 1 dag ervoor al een best duidelijke...alleen ik heb getest met de tesen van hierzo. Die hebben nu eenmaal minder hcg nodig. WE duimen, je temp zit erg mooi flat...ook dat had ik.
ik had de dipsticks gebruikt nu met blijw stukje. ik krijg morgen of dinsdag die clear vieuw binnen. zal wel zien. welke had jij hoe zagen die eruit? xxx