ik heb ook een test van hier van de site en gister met middag urine heel erg geconcentreerd een wel duidelijk steepje na ongeveer vijf minuutjes en werd steeds duidelijker. en vanmorgen met ochtend urine zie deze foto duurde iets langer dan gister en het streepje was iets vager ik ben 4 dagen overtijd wat denken jullie volgens de bijsluiter is het zelfs met een lichter steepje positief ook ik dacht na miskraam in augustus 2006 het zelfde als me2 niet zo meer bezig zijn en ben paar weken niet op deze site geweest dacht ook van wordt wel weer ongesteld maar was de laatste week erg misselijk en de laatste twee weken wel heel moe dacht van mijn vakantie half maart in sauerland maar denk toch zwanger. hier mijn foto is wel wat wazig vind hem niet zo duidelijk als de test zelf. en deze is van vanmorgen die van gister is in mijn mobiel probeer ik ook te plaatsen.
ik denk dat je zwanger bent! als ik jou was zou ik het over 2 dagen nog een proberen met ochtendurine dan weet je het zeker!
een streep is een streep. je maakt alleen hcg aan als je zwanger bent en je hebt alleen een positieve test als er hcg in je urine zit. zwanger dus! bij deb26 zie ik ook heel duidelijk een streep! zo duidelijk was die van mij de eerste keer niet eens.
Hoi allemaal, Ik heb eens een vraagje over de digitale CB test... Ik zou op mijn NOD over 6 dagen testen met een digitale, is het mogelijk op mijn NOD zelf al te testen? En als ik de teststrip eruit haal, blijft het resultaat 'zwanger' of 'niet zwanger' dan staan in het venster? Ik zou namelijk smorgens willen testen, maar mijn ventje heeft de vroege en ik zou het wel leuk vinden, als ik positief test, dat ik hem het resultaat om 14 u smiddags nog kan tonen... Bedankt alvast voor de antwoorden xxx
Uit laboratoriumtests is gebleken dat de Clearblue Digitale-zwangerschapstest meer dan 99% betrouwbaar is als je de test gebruikt vanaf de eerste dag waarop jouw menstruatie zou moeten plaatsvinden. Elk resultaat blijft ongeveer een uur lang zichtbaar... groetjes van Ramona
Bedankt voor het antwoord Ramona Jou heb ik hier al heeeeel vaak gelezen trouwens Het kan gebeuren dat ik einde van volgende week jullie hulp nog eens kan gebruiken hoor als ik mijn test heb gedaan liefs x
Ik wilde even reageren op de CB test digitaal..Maart 2006, ik dacht ongesteld te zijn geweest maar voelde me vreemd. En ik had dus nog een CB digi liggen en die heb ik gedaan en wat kwam er in beeld ZWANGER...Dus helemaal blij natuurlijk, 's avonds wilde ventje het bewijs ook zien en helaas heb geen positest meer gehad ook de volgende dag...Daar viel ik van die roze wolk....Waarschijnlijk dus met innestelen al mis gegaan, maar de waarde van HCG is dus wel heel snel gekelderd bij mij..."s morgens genoeg om posi te testen en 's avonds al niet meer? Of was die test gewoon niet goed? Ik weet het niet, ik heb er dus ook nooit meer mee getest.... liefs Mirtje
Hoi hoi, hier nog even een plaatje van een test. Beetje vaag, maar ik zie van een afstandje iets heeeeeeeel vaags. Waarschijnlijk ben ik gewoon kippig, maar vraag voor de zekerheid jullie mening toch even. Zal over paar dagen nog wel eens testen. Hoop dat het plaatsen lukt: http://i54.photobucket.com/albums/g106/Sunnyflow/08-04-2007-a.jpg
Als ik héééél goed kijk zie ook iets. Ik zou inderdaad over een paar dagen nog eens testen. Wat voor test is dit trouwens? eentje van de site of een ROmed?
Het is een matcare.... Deze cyclus is een beetje vreemd, zit nu op dag 38. Denk op dag 16 eisprong gevoeld te hebben, 1 week later een veegje roze en rond NOD rose/bruinverlies. Maar als dat zou kloppen, zou de test duidelijker moeten zijn dacht ik zo.... dus tot ik een goede test heb hou ik het maar bij ontpillen ofzoiets
Hoi Ik kon het wachten niet meer aan Heb me toch al aan een testje gewaagd een foto staat in mijn album maar de flits maakt het onduidelijk maar wat denken jullie? groetjes
Sorry hoor, ik om even invallen hier. Je hebt wel heel vroeg getest, en met Romed. De test streep moet even donker zijn als de controle streep. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Ik hoop dat je zwanger bent. jennie
Claire, je hebt een test van Romed... die moet 2 even dikke en duidelijke strepen krijgen.. dan ben je zwanger.. Neem liever een andere test en je hebt vroeg getest! Niet verkeerd begrijpen he, hoop natuurlijk dat er over 5 dagen 2 dikke strepen op de test staan..
Ik snap jullie reaktie wel over de romed en zelf heb ik ook mijn twijfels omdat er zo veel over verteld wordt hé maar volgens de gebruikaanwijzing (die kan je vinden als je via google 'romed midstream zwangerschapstest' intypt, hoef je slechts een vaag streepje te hebben ik test over 5 dagen nog eens bedankt voor de reakties hoor
hoi claire, ik zie hem ook maar ik heb inderdaad ook slechte dingen gehoord over die testen.... zal voor je duimen
Richmomo, Dat is wel heeel vervelend, amai Als ik jou was had ik alang bij de ha gestaan Ik heb een kleine vergissing gemaakt trouwens; ik zit 4 dagen voor mijn NOD Ik heb ondertussen de testen van matcare hier op de site besteld en hoop dat die dan wel betrouwbaar zijn ik heb ook de digitale CB liggen, maar als die ook al niet meer te betrouwen is, dan weet ik het ook niet meer dan heb ik alleen maar slechte testen in huis gehaald of zo ik test vrijdag nog maar eens (met de matcare als ik ze binnen heb) en na het weekend ook nog eens denk ik geniet nog van een zonnige vrije dag!