Nou, hier weer even een update! Ik kwam gisteren thuis, en toen heb ik nog even gekeken naar de test van gisterochtend. En ik wéét dat ik daar niet op mag kijken na zo'n lange tijd, maar heb dat dus toch gedaan . Er was nu wél duidelijk een héle lichte (brede) streep te zien. Dus, vanochtend maar nog een keer getest, dit keer met de kruidvat test. Hier kwam na 10 minuten wel iets wazigs op, maar voor mijn idee ook wel negatief. Toen bedacht ik (hehe) dat ik tóch ook nog maar een CB zou doen (immers, misschien was die nu wél wat positiever na die test van gisteren). Dat heb ik dus ook nog gedaan (maar helaas niet met de echte ochtendurine, maar een uurtje later). Daar verscheen METEEN een streepje, maar dat is wel heel dun. Het lijkt een beetje uit te lopen in een breder streepje, maar ik kan niet echt zeggen of het nu een indrooglijntje of een positieve test is. Ik heb de testen (zowel de kruidvat als de CB) in mijn album gezet, dan kunnen jullie mee oordelen. Ik heb wat extra contrast aan de foto toegevoegd zodat het extra duidelijk is! Wat denken jullie (het zou dus in theorie 2 dagen voor NOD zijn)?
Ik vind vooral die clear blue behoorlijk duidelijk meisje 0123. Die van kruidvat komt me ook bekend voor, dat was bij mij ook zo! Morgen of overmorgen nog maar eens testen, ben benieuwd!
Hoi! Dina: Balen zeg Getsie, hopen dat het de volgende ronder beter gaat Meisje0123 : Ziet er goed uit! Verder nog een hoop onzekere, wachtende dames.. Succes!
aaahhh ik vind het echt niet leuk meer! Voel steekjes in mn onderbuik. Hoop zo dat er geen ongi komt. Heb wel wit verlies een beetje. Wat dat kan zijn weet ik niet. Mn boobs doen ook auwie! ppffff
heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan enkreeg nu een hele lichte streep niet echt duidelijk nog dus vrijdag weer ff testen kijken of die dan beter is maar kon er geen foto van maken het lukte me niet heb een automatische flits en dan worden ze wazig heb zelf al van die witte blaasjes op me bosten en me tepels worden donker nu en als ik op me tepels druk doen ze pijn heb ook en opgezete buik ff afwachten groetjes angelique
ik zie t ook meisje.. duidelijke streep op cb.. zelfs kruidvat zie ik ook wel hoor.. hoop dat t goed mag blijven gaan en dat je snel een knapposi in je handen hebt...
Bedankt Bruisje! Hopelijk gaan jullie er ook gauw weer voor (als je er klaar voor bent) en ben je snel zwanger! (en ondertussen duim ik hier braaf door).... X
Aangezien ik een waardeloze huisarts heb(ga ook naar een nieuwe) ben ik gewoon naar de verloskundige praktijk hier gefietst en die bevestigde dat ik inderdaad wel zwanger blijk te zijn. Dit is ZO bizar haha
Nee ze hebben er geen test gedaan maar vertelde van de testen die ik heb gedaan thuis en ook de kwaaltjes en ze zei al dat het dan gewoon niet anders kan. Maar omdat het nog pril is kan het uiteraard nog alle kanten op maar daar gaan we niet vanuit We blijven positief!
Denise, ik wil je niet van je vreugde afhalen, maar je hebt toch tot nu toe nog helemaal geen positieve zwangerschapstest gehad? Alleen een positieve ovulatietest? Misschien heb ik het verkeerd begrepen hoor, sorry dan daarvoor. Maar ik wilde alleen maar zeggen dat ik soms hier wel zou willen rondschreeuwen: durf er pas vanuit te gaan dat je zwanger bent als je een duidelijke test hebt! Er zijn zoveel meiden hier die met een heeeeeel vaag lijntje denken zwanger te zijn en dan worden ze alsnog ongesteld of gaat het mis en dan zit je met het verdriet. Dit bedoel ik niet gemeen hoor, maar gewoon voor ieders eigen bestwil... Ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent, maar als je nog geen positieve zwangerschapstest hebt dan zou ik toch nog even rustig afwachten. Liefs, Louise
Waarom hebben ze je dan geen test laten doen, Denise? Ik hoop (denk) echt dat je zwanger bent, maar ik zou als ik jou was toch nog wel een echte positieve test in handen willen hebben. In ieder geval, gefeli!
uhm,de verloskundige laat me niet zomaar inschrijven. En de testjes zijn wel wat duidelijker hoor die van kruitvat,die een + moeten geven. Ik heb bij mijn dochtertje ook niet super goed positief getest. Dus.....
@denise: Vaag joh, vind het erg optimistisch van de VK. Zeker aangezien het nu pas je NOD is... maar goed. Ik hoop dat ze gelijk hebben. Maar voor de zekerheid zou ik maar even wachten op een dikke streep. Ik duim in ieder geval mee, maar ga je pas feliciteren na een dikke streep!
Ben hier al een paar keer geweest met een vage test maar vandaag echt een duidelijke test! Jaaaaaaaa ben zo blij!
Hoi, Ik ben in mei gestopt met de pil. Daarna 2 keer ongesteld geweest, daarna 2 maanden niks meer. Sinds september terug weer wel. Sinds deze maand zijn we volop aan het proberen om zwanger te worden. Nu voel ik me al enkele dagen misselijk maar testen zijn negatief. Heb wel live test gedaan 2 keer al, maar die is minder gevoelig als ik het niet mis heb. Ik heb al enkele weken constant het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar er komt niets. Heb last van mijn buik, borsten en vaak plassen. Ik ben wel niet echt regelmatig, soms 30 dagen soms 35 dagen dus kan moeilijk zeggen wanneer het zou moeten beginnen. Ik vermoed ten laatste morgen. Kan het dat de testen negatief zijn maar dat ik toch nog zwanger zou zijn? Ik hoop het zo
hai Fioon, thanks! ik hoop er ook op, maar ik doe het gewoon lekker rustig aan. haasten heeft geen zin merk ik al hihi meiden, ik begrijp iets niet... jullie hebben het over een positieve ovulatietest en een dag daarna een positieve zwangerschapstest.. wat is het verband? je krijgt toch alleen een positieve ovutest als je ei eraan komt?.... HELP! hihi ik snap het niet Liefs Dina