foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Berbel gefeliciteerd, ik zie duidelijk n streep! Geniet ervan :D

Meisje0123 Balen meid, sterkte :(

2. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Denise jij ook sterkte meid ;) Jij bent ook in emotionele rollercoaster beland zeg pfff

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Thanx!

Gaat goed komen hoor meiden (en bij jou ook hoor Denise).

De aanhouder wint hoor dames!

(en ehh... ik spreek uit ervaring want ben na lang wachten toch al echt 2 keer zwanger geweest, nu moet het alleen nog even blijven zitten...)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

he verdorie denise, dat is kl*te!
    sterkte ermee!
    jammer dat die testen vals posi testen... nu kan ik ervan uitgaan dat mijn test ook vals was 3 dagen terug. :(

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    wil ff reageren op die + testen.. ik heb werkelijk nog noooooit vals positief getest met die dingen, maar hoor het hier wel erg vaak....

Ik test eigenlijk alleen met de streepjes test van kruidvat of de digi of de standaard apothekers test..

Die plusjes vind ik vaak zo onduidelijk..
    en hoor hier net iets te vaak dat het vals positief is...
    dus ook al zou ik een plusje zien dan zou ik er toch aan twijfelen..

Die van de DA heb ik met streepjes exact hetzelfde.. heb ik "vroeger" zoooo vaak 2 streepjes gehad (wel licht) maar werd steeds gewoon ongesteld.. kan me niet voorstellen dat dat steeds een mk zou zijn.. we deden het toen altijd safe (al zegt dat dus ook niet alles) maar was steeds overtijd.. toen bleek dat ik een lange cyclus had..pfff...had ik dat maar geweten..whahaha...

maar goed... ik zweer bij de streepjestest van kruidvat.. nu teste ik ook duidelijk positief en gister heb ik (na de mk van zondag) nog een keer getest en er was nergens...zelfs niet in mijn verbeelding.. een tweede streepje te bekennen..

Ik vind ze geweldig.. 2 voor 5 euri dus nog goedkoop ook! ;)

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey Bruisje,
    Super, goed te horen dat je er veel vertrouwen in hebt!
    Ik zelf heb overigens ook een keer een nare ervaring gehad met Kruidvat.
    (in mijn album zie je een testje).
    Maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat mensen wellicht ooit wat te vroeg testen, en het dan dus alsnog misgaat.
    Als je vroeg test, is de test vaak nog heel licht (en dus is er twijfel), en als het dan alsnog misgaat (wat dus wellicht bij mij is geweest deze ronde) dan is het makkelijk om te roepen dat de test niet goed was.
    Ik denk dat er echt alleen maar een streepje komt als er iets van HCG in de urine zit, op de standaard indrooglijntjes na (maar die herkennen de meesten van ons wel, te dun of een verkeerde kleur).

We gaan gewoon allemaal op naar positieve testen!

X

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @meisje.. bedoel je de test in je album van mei? daar zie ik wel heeeeeeeeeeeeeeel licht iets op ja..

die meest recente is duidelijk, maar die +-jes vind ik maar niks...al heb ik er nog nooit vals posi mee getest hoor..vind ze gewoon onduidelijk...

en wat je zegt.. de meesten (ik net zo goed) test en erg vroeg waardoor het vaker lijkt mis te gaan.. testen we allemaal netjes een week na NOD dan zullen er veel minder "valse testen" zijn en ook veel minder sterretjes die we herdenken....

Dat laatste is natuurlijk helemaal niet verkeerd hoor..dat herdenken, maar t zou zoveel verdriet schelen....

8. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik word helemaal onzeker over mijn positieve testen.
    Ik had ook een positieve clear blue digitaal, of zegt die ook zwanger terwijl het niet zo is.

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    nou volgens mij mag ik je dan feliciteren....

10. jazy

jazy Actief lid

Heb in me album een hele vage test! kijken jullie ff mee dames zit 5 dagen voor me nod en heb de test niet met ochtend urine gedaan!

xxx juuls

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Bruisje: ja, die van mei bedoel ik ja.... En dan hoef ik jou niet te vertellen dat ie op de foto wellicht nog wel minder duidelijk was dan in het echt. Ach ja, ook iets waar ik niet te lang bij stil wil staan eigenlijk!

@ Jazy: ik zie wel iets. Maar ik vind het nog wel wat vroeg om je te feliciteren (hihi, ligt een beetje aan mijn eigen ervaringen van de afgelopen dagen hoor). Lekker doortesten, grote kans dat de test steeds duidelijker wordt!

12. jazy

jazy Actief lid

Thanxx durf het zelf ook nog niet hoor! haha Ga maandag ofzo wel even testen met ochtend urine hopelijk kan je dan niet om het streepje heen haha

xxx jazy

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hele dikke knuffel voor meisje en Denise! Onwijs veel geluk in de volgende ronde!

Jazy ik zie ook heel in de verte wat maar kan ook een lijntje zijn die een uur nadat je de test hebt gedaan tevoorschijn komt...Ik heb ook 5 dgn voor nod getest en wel gelijk een duidelijkere streep...hoefde niet te zoeken of tegen het licht te houden (zoals voorgaande maanden!)
    Ik duim voor je dat de binnenkort een vette posi test hebt!

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    jazy zie ook in de verte iets...

Meisje.. ja klopt.. in het echt zijn ze duidelijker.. check mijn album maar.. is ook onduidelijk, maar in het echt overduidelijk...

tis helaas niet anders....

15. jazy

jazy Actief lid

Het streepje was er wel binnen 8 minuutjes
    en hoef het niet tegen het ligt te houden

xxx jazy

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    spannend meid.. hoop op een mooie knallende streep voor je...

17. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jullie zijn lief meiden!
    Bedankt voor de lieve reacties!
    Het gaat ons ook wel lukken om zwanger te worden,alleen dan met behulp van de fertiliteits poli.
    En gelukkig bestaan die!
    Want anders was het helemaal drama...
    Maar zit nu inderdaad in een emotionele achtbaan,echt zo oneerlijk!
    Hoe is het mogelijk he dat je gewoon kei positief test maar niet zwanger bent!
    Gelukkig gaat het vanaf nu gewoon via het ziekenhuis en waarschijnlijk ook met bloedtesten(hoop er maar 1 nodig te hebben natuurlijk! want dat beteken dat ik dan dus WEL zwanger ben)
    Godzijdank wil de gyn ons doorsturen!
    Maar voelt wel dubbel hoor!

18. Niet meer actief

Vind het spijtig voor jullie en ook voor u Bruisje ,ik weet nog dat je zo happy je test kwam tonen bij ons op't forum!

Jazzy als dat een test is van de Delhaize is dat geen streepje maar een opdroogstreepje...sorry heb het ook zo voorgehad.

Ik wens jullie een mooi + test toe en 9 maanden verlangen naar een gezonde baby!

Voor ons houdt de trip op tem einde 2009 (zelf voor gekozen ook al is het soms zo verleidelijk).

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Denise: het is écht niet het einde van de wereld hoor. Het is juist fijn als je 'hulp' krijgt, op die manier kun je al je kansen optimaal benutten! Gaat goed komen meid!

20. jazy

jazy Actief lid

de test is van mat care

Deel Deze Pagina