vanmorgen een super posi clear blue test gehad... als ik het redden kan zet ik ook deze in mn album als ik terug ben van het werk...
Ik vind ze ook superduidelijk. Ze bleven bij mij altijd blanco als b.v. n ander testje wel n licht pennestreepje liet zien. Nu deze maand had ik ook aantal posi kruidvattesten, maar nadat ik ongi ben geworden werden ze ook veel lichter, en nu zelfs blanco! Ben afgelopen maandag bij HA geweest en heb ik bloed geprikt.. Zat wel degelijk hcg in mijn bloed maar wel minimaal.. DUs ik zweer ook bij de kruidvattestjes!
volgens mij was dat idd eerst Denise.... anders loopt de situatie wel heeeeeeeel erg in elkaar over...
@kita.. zie bij jou ook idd van vorige week een licht streepje.. dan is het kennelijk net als bij mij ook fout gegaan.. pffffff.. wat een domper he... hoop voor allebei nog een keer een knallende streep te zien... deze maand doen wij rustig aan hoor.. dus ik verwacht en hoop nergens op... volgend jaar gaan we er echt weer voor....
@bruisje: Ja ik had jouw verhaal al meegekregen in het NOD topic.. Het is niet eerlijk he meid! Ik heb de afgelopen periode al meer van dat soort testjes gehad, alleen bleven de g.k. vh kruidvat altijd nega.. Dus afgelopen maand had ik eerst n vaag streepje op sensitest dipstick.. ( was laatste test die ik in huis had ) Dus ik snel naar kruidvat en s'avonds weer getest.. Verscheen er n vaag streepje. Nou dan wordt je wel voorzichtig blij. Zeker als dit wordt bevestigd, door je redelijk nuchtere vriend Nou er zijn nog n aantal van dat testjes gevolgd. Maar er kwam ook bruin verlies. En dat is meestal geen goed teken helaas. Ik heb MA gehad bij 10w5d en in juli n vmk en steeds begon dit met bruin verlies. Dus dan gaan alle alarmbellen bij mij wel rinkelen, ongeacht wat ze zeggen over innestelingsbloedinkje etc. Nou en ik had dus ook gelijk. Voelde me wel echt zwanger. Had echt au au aan mijn (.)(.) en n raar soort verliefd gevoel in mijn onderbuik, je weet mss wel wat ik bedoel Temp was giga hoog voor mijn doen. Dus vandaar dat ik contact heb gezocht met de HA wordt hier nu ook wel n beetje onzeker van. Nu had ik vandaag eigenlijk afspraak om 13.00 maar die is verplaatst naar a.s. maandag 13.20 Zo het is n heel verhaal geworden zie ik Maar wat ik je ook zeker wil meegeven is veel geluk! En dat wij idd maar snel terug zwanger mogen raken, en dat ons kleine wondertje zich dan maar heeeeeeel goed vast gaat blijven houden! EN wat Denise/Missymiss betreft, ik dacht al, wordt ik nou gek
hey hallo ik heb een uurtje geleden een test gedaan en ben zwanger kijken maar naar de foto,s in me album kan normaal pas over 4 dagen testen ben benieuwt hoelang ik nu zwanger ben groetjes
hai angelique, dat ziet er inderdaad superpositief uit. gefeliciteerd! welke testen zijn het? normaal gesproken wordt er vanaf je eerste ongesteldheidsdag gerekend. dus dat zou voor jou 25 dagen betekenen. Liefs Dina
Hoi allemaal, Ik heb de laatste tijd niet veel meer geschreven (omdat ik er wat minder mee bezig wilde zijn). Ik heb nu de eerste ronde chlomid gehad en vanmorgen getest. Het is waarschijnlijk iets te vroeg, maar ik zie wel een dun lijntje (vriendlief ook). Voor de zekerheid nog een tweede test gedaan en ook hier weer. Ik heb al redelijk wat testen gedaan en nog nooit een tweede lijntje gehad, wat denken jullie? Foto is niet heel duidelijk in het album. Liefs, Sam
zal ik mezelf eventjes belachelijk maken? ik kon het niet laten heb gisterenmorgen een testje gewaagd(weet absoluut niet of die banner klopt...heb maar uitgegaan van een heel lange cyclus) testje was negatief.dus gisterenavond na mijn laatdienst om tien uur kijk ik nog eens op mijn test(hoezo gek?) en daar stond dan een heeeeeeeel vaag roze lijntje op met onderaan een breder stuk haha ik probeerde er een foto van te maken maar krijg die echt neit duidelijk;je ziet het bijna niet op foto ook.... ik ben gek zeker als ik nu lichte hoop krijg?die van vanmorgen was trouwens negatief denkik,ik zie overal streepjes,ook hier op het scherm hahahahaha
Marb, thx voor je snelle reactie! Ik hoop het echt, maar we wachten nog heel even met juichen tot morgen, dan doen we nog een test, hoop dat die duidelijker is. Ik vind het wel erg spannend en het weekend mag van mij ineens voorbij zijn! @tearke volgens mij is die niet geldig, kan een indrooglijntje zijn. Als die van vanmorgen negatief is, ben ik bang dat je het het beste over een paar dagen nog een keer moet proberen. Lastig he als je niet precies weet wanneer je NOD is.