ja vrees ook hoor dat die niet geldig is...maar je kan jezelf zooooo gek maken he... had mezelf nochtans beloofd niet zo zot te doen of bij jurre..maar helaas, ik kan het niet laten haha die testen van jou zijn echt wel duidelijk hoor.mijn eerste test van jurre in de tijd was nog lichter!en jawel die staat hier naast mij in zijn park lekker gek te wezen hoor (net mama he)
@ sammetjen: graag gedaan hoor... superspannend. Ik ga voor je duimen @ tearke: ik kan me voorstellen dat je daar hoop van krijgt. In principe mag je niet meer kijken na zo'n lange tijd. Wel vind ik het hoopgevend dat het lijntje roze is. Een indrooglijntje is meestal grijzig volgens mij. Jammer dat die van vanochtend negatief was... Ben benieuwd naar je testen over een aantal dagen
ik heb er nog twee zal er maar al bijbestellen want ik kan het toch niet laten hoor van nu weer elke dag te testen haha!mijn vriend begint me lichtjes te haten!haha
Sammetjen, zwanger hoor! Gefeliciteerd! Tearke, gewoon van de week nog eens testen, kan best dat er nog te weinig HcG is! Succes!
Wat word ik blij van jullie reacties! Fijn dat jullie het ook zien, verbeeld ik het me in ieder geval niet. Ik vind het nog heel eng om al blij te zijn. Morgen in ieder geval nog een keer testen. Linnie, ik zie dat jij ook net zwanger bent, gefeliciteerd! Ik heb mijn banner toch maar aangepast
heey! wil jullie even naar de testen in mijn album kijken, deze zijn van een vriendin 4 dagen voor nod. Ze heeft al van babyboom 2 hele lichte zwtesten. Wat denken jullie? liefs
Mijn camera is niet helemaal goed dus de foto's zijn beetje onduidelijk! zei is bang dat het indrooglijntjes zijn, maar geloof niet dat 3 verschillende testen een indrooglijntje hebben?
ik zie het ook, maar het is nog 4 dagen voor haar nod, ze kan beter wachten tot ze overtijd is en dan weer testen, want als ze zwanger is, is er nog een relatief grote kans dat het misgaat en ze gewoon ongi wordt.
Ik geloof dat ik ook een 2e streepje zie... Als wij het al zien, mbv een vage foto dan is het vast raak! En idd 3x een indrooglijntje lijkt me stug... Maar als ze zekerheid wil, moet ze binnenkort even een digitale doen?! Succes!
Ik weet ook wel zeker dat ie positief is! in het echt is de test veeeel donkerder! Maar zelf geloofd ze na 3 testen nog steeds niet! Maar dit omdat ze vorige maand ook posi heeft getest maar ze ongi werd. Maar dat streepje was heeel dun en licht (indrooglijntje denk ik) En de testen dei ze daarna deed waren negatief. En nu al 3 testen met een licht streepje! Maar morgen gaat ze nog een keer testen
Ben benieuwd naar die test dan.. Ik zie nl ook een lichte 2e streep en dat wil zeggen zwanger, maar de kans is natuurlijk nog aanwezig dat het mis gaat. Gewoon over een paar dagen weer testen! Leuk dat jullie dan samen zwanger zijn! x-je
Denk dat je banner niet helemaal klopt dan als je 4 dagen voor je NOD test en volgens je banner nog maar een paar weken hoeft tot de bevalling
lees gewoon heel het toppic voor je comentaar geeft................... ik weet dat er gekke mensen rond lopen , maar toch niet zo gek dat ze ineens zich een banner aan meten van een paar maanden zwanger hhahaahahahahahah
hahahahaha! JA opeens ben ik 23 weken zwanger! idd eerst ff lezen! deze vraag stel ik voor mijn vriendin!
@Leeuw, super leuk dat je inderdaad samen zwanger bent. Dat hoop ik ook mee te maken. Vriendin van mij krijgt begin volgende jaar IVF. Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en weer positief, dus vriendlief is overtuigd, het is definitief, ik ben zwanger!
Hihi, dat zou wel fijn zijn zeg! Hupsa, meteen 23 weken zwanger! Doe mij ook zo'n zwangerschapstest Ik zie trouwens ook een licht streepje hoor, alleen de foto is wat onduidelijk! Waarschijnlijk heeft ze op haar NOD een super duidelijke streep hoor