foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ja vrees ook hoor dat die niet geldig is...maar je kan jezelf zooooo gek maken he...
    had mezelf nochtans beloofd niet zo zot te doen of bij jurre..maar helaas, ik kan het niet laten haha

die testen van jou zijn echt wel duidelijk hoor.mijn eerste test van jurre in de tijd was nog lichter!en jawel die staat hier naast mij in zijn park lekker gek te wezen hoor :) (net mama he)

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ sammetjen: graag gedaan hoor... superspannend. Ik ga voor je duimen ;)

@ tearke: ik kan me voorstellen dat je daar hoop van krijgt. In principe mag je niet meer kijken na zo'n lange tijd. Wel vind ik het hoopgevend dat het lijntje roze is. Een indrooglijntje is meestal grijzig volgens mij. Jammer dat die van vanochtend negatief was... Ben benieuwd naar je testen over een aantal dagen ;)

3. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ik heb er nog twee :) zal er maar al bijbestellen want ik kan het toch niet laten hoor van nu weer elke dag te testen haha!mijn vriend begint me lichtjes te haten!haha

4. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Sammetjen, zwanger hoor! Gefeliciteerd!

Tearke, gewoon van de week nog eens testen, kan best dat er nog te weinig HcG is!
    Succes!

5. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    sammetjen...ik zie ook een 2e streepje...gefeliciteerd!

6. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Wat word ik blij van jullie reacties! Fijn dat jullie het ook zien, verbeeld ik het me in ieder geval niet. Ik vind het nog heel eng om al blij te zijn. Morgen in ieder geval nog een keer testen.

Linnie, ik zie dat jij ook net zwanger bent, gefeliciteerd!

Ik heb mijn banner toch maar aangepast :D

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai sammetjen, ik zie ook duidelijk een tweede streepje hoor! hihi spannend

8. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey!

wil jullie even naar de testen in mijn album kijken,
    deze zijn van een vriendin 4 dagen voor nod.
    Ze heeft al van babyboom 2 hele lichte zwtesten.

Wat denken jullie?

liefs

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Mijn camera is niet helemaal goed dus de foto's zijn beetje onduidelijk!

zei is bang dat het indrooglijntjes zijn, maar geloof niet dat 3 verschillende testen een indrooglijntje hebben?

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    De foto's zijn idd een beetje vaag, maar ik zie een tweede streepje....

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zie het ook, maar het is nog 4 dagen voor haar nod, ze kan beter wachten tot ze overtijd is en dan weer testen, want als ze zwanger is, is er nog een relatief grote kans dat het misgaat en ze gewoon ongi wordt. :(

12. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik geloof dat ik ook een 2e streepje zie...
    Als wij het al zien, mbv een vage foto dan is het vast raak! En idd 3x een indrooglijntje lijkt me stug...
    Maar als ze zekerheid wil, moet ze binnenkort even een digitale doen?! Succes!

13. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Die is positief Leeuw, maar ik zal als ik haar was op haar NOD nog een keer testen.

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik weet ook wel zeker dat ie positief is! in het echt is de test veeeel donkerder! Maar zelf geloofd ze na 3 testen nog steeds niet! Maar dit omdat ze vorige maand ook posi heeft getest maar ze ongi werd. Maar dat streepje was heeel dun en licht (indrooglijntje denk ik) En de testen dei ze daarna deed waren negatief. En nu al 3 testen met een licht streepje! Maar morgen gaat ze nog een keer testen

15. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ben benieuwd naar die test dan..
    Ik zie nl ook een lichte 2e streep en dat wil zeggen zwanger, maar de kans is natuurlijk nog aanwezig dat het mis gaat. Gewoon over een paar dagen weer testen!
    Leuk dat jullie dan samen zwanger zijn!

x-je

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Denk dat je banner niet helemaal klopt dan als je 4 dagen voor je NOD test en volgens je banner nog maar een paar weken hoeft tot de bevalling

17. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    lees gewoon heel het toppic voor je comentaar geeft...................

ik weet dat er gekke mensen rond lopen , maar toch niet zo gek dat ze ineens zich een banner aan meten van een paar maanden zwanger hhahaahahahahahah

18. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hahahahaha!
    JA opeens ben ik 23 weken zwanger!

idd eerst ff lezen! deze vraag stel ik voor mijn vriendin!

19. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    @Leeuw, super leuk dat je inderdaad samen zwanger bent. Dat hoop ik ook mee te maken. Vriendin van mij krijgt begin volgende jaar IVF.

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en weer positief, dus vriendlief is overtuigd, het is definitief, ik ben zwanger!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hihi, dat zou wel fijn zijn zeg! :) Hupsa, meteen 23 weken zwanger! :)

Doe mij ook zo'n zwangerschapstest ;)

Ik zie trouwens ook een licht streepje hoor, alleen de foto is wat onduidelijk! Waarschijnlijk heeft ze op haar NOD een super duidelijke streep hoor :D

Deel Deze Pagina