hey meiden ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, en mijn mannetje en ik zien een heel licht streepje, ik weet niet hoe je hem in het negatief kunt zetten, mar wilen jullie eff kijken of jullie hem ook zien. hij staat in mijn album. XXX Gusam
jaa ik zie ook wat je kan beter ff die van de kruidvat halen want ik zie dat dit matcare is en die blijven heel lang zo licht liefs ancie
Kan ik er nu vanuit gaan dat ik zwanger ben? En we zijn er heel blij mee, want afgelopen vrijdag is onverwachts mijn mannetje zijn oma overleden en die word morgen gecremeerd. XXX Gusam
laat ik het zo zeggen, als het mijn test was dan was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was, maar ik zou idd even naar de kruidvat gaan, die hebben 2 voor E5 en als die ook kleuren weet je het echt zeker!
ik heb nu getest met kruidvat testen, eentje de goedkopen en die andere met het + en ik zie duidelijk een + en bij die andere een duidelijker 2e lijntje. dus ik ben zwanger. XXXX Gusam
Gefeliciteerd GUSAM (en Gusammanlief) en gecondoleerd met het verlies van zijn Oma.... Sterkte.. toch een sprankje hoop in deze tijd.. GENIET van je zwangerschap.....