Ik zie wel wat hoor Kimmeding! Morgen (of liever nog wat langer wachten) nog even met de goedkope kruidvat test testen, want met deze testen heb ik geen ervaring
ik zie op die negatieve foto een lichte streep. hihi ik hoop helemaal dat het raak is!gewoon over een paar dagen nog een keer testen...
Ik zie idd in beide foto's al een 2de streepje maar je bent nog érg vroeg met testen. Ik heb het vermoeden dat hij op je NOD VET duidelijk zal zijn
Ik hoop toch dat die niet juist zijn Dames bedankt weer voor het kijken. Ik ga over een paar dagen weer testen dan zie ik wel weer verder.
@Kimmeding: ik zie ook een licht streepje! Maarree...waarom hoop je dat de pendels niet juist zijn dan? Veel succes!
Omdat ik nu al zwanger wil zijn Bij de pendels gaat het om de maand dat je zwanger raakt en niet wanneer je positief test. Als mijn pendels uit komen dan zou ik met de kerstdagen zwanger raken en pas in januari positief testen, snap je.
Ma ma kimmeding ,maakt het wat uit? Als je zwanger bent is het zo liever zo dan niet? voorzichtige PROFICIAT alvast ! Welke test is dat trouwens?
Niet boos worden was alleen een reactie met uitleg hoor. Ik wil juist heel graag zwanger worden en ga ook niet uit van de pendels. Gewoon elke maand ons best doen. Dit is een sensitest die normaal in een houder zit met een hartje als indicator zeg maar. Kon geen goede foto maken met het kapje er nog op vandaar dat hij zo op de foto staat. Ik zal over een paar dagen weer testen dan weet ik hoop ik meer.
hey Kimmeding, ik zie ook een streepje! maar je zit nog best ver voor je nod dus wacht even af je wel echt overtijd zal zijn, want je kunt nog ongi worden. maar wie weet zie ik je over een paar dagen bij de augustus mama's!
Meidje ben echt NIET BOOS hoor Ik vind het alleen zo gek dat als mensen + testen toch iets zoeken waarop het moet misgaan en dat hoor ik niet zo graag Ken ze en idd.je kunt die het beste uit de houder halen wegens het beter aflezen dan met de capsule (enkel voor de schoonheid errond).
Helaas ben ik zo'n iemand die te vroeg positief teste en ongesteld ben geworden 2 dagen voor nod! ga niet meer zo vroeg testen! xxx jazy