foto´s plaatsen van (vage en duidelijk zwangerschaps testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hairdresser, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    BEN AL BIJ MN HUISARTS GEWEEST MAAR MOET WACHTEN WACHTEN WACHETN

2. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    sorry :oops:

vervelend dan zeg
    hopelijk krijg je snel nieuws dan

3. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Richmomo, jij ook een valse posi digi cbtest, raar hoor...En wat onwijs balen dat je maar moet wachten, je weet gewoon niet waar je aan toe bent...Dan kan je beter ongi worden en opnieuw beginnen, want deze onzekerheid is vreselijk! dikke knuffel!

4. richmomo

richmomo Actief lid

22 jul 2006
    125
    0
    0
    was niet boos hoor had perongeluk caps lock aan foutje.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ik heb ook gelezen dat je met de midstream test maar een vaag streepje hoeft te hebben,bij de dipstick test moeten ze wel even dik zijn dacht ik!

Is natuurlijk wel een beetje vroeg, ;) ,maar ik hoop voor je dat je zwanger bent meid!

6. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Mat-care testje? schijnen ook gevoelig te zijn, volgens de gebruiksaanwijzing kan het 4 dagen voor je nod al getest worden met mat care!

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik had met midstream ook heel vaag streepje.. was 5 of 4 dagen voor me NOD en was nog echt ook.
    De rest reageerde pas op m'n NOD en predictor pas paar dagen er na.

8. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    Lief van jullie hoor ;)

IK heb de matcare vanmiddag besteld, nu nog wachten totdat ze in mijn bus vallen :)

Ik ben nu 4 dagen voor mijn NOD dus valt wel mee....(ik dacht ook eerst dat ik 6 dagen voor mijn NOD zat, niet dus)

groetjes

9. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    Dank je Moon, zo heb ik toch weer iets meer hoop gekregen
    Ik vind het gek dat mensen zo veel verschillende oordelen over die test hebben :(
    Het kan natuurlijk altijd zijn dat er een paar slecht bijzitten of dat er een foutje inzit

Maar ik vind het leuk om ook eens een positieve reaktie te lezen

thankx xxx

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Tja,die dipstick testen *schijnen* ook echt niet goed te zijn als je het zo hoort,ik ken iemand die verteld heeft dat zelfs de man van haar vriendin positief testte.Maar eigenlijk ligt dat niet aan Romed,je moet gewoon met die test 2 even dikke strepen hebben en dat vergeten de mensen vaak. ;)
    Een vaag streepje op die dipstick betekend dus gewoon NIKS,alleen onstaat er natuurlijk verwarring. ;)

Succes als je de Matcare testen binnen hebt,ik duim! ;)

11. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    mijn test van vanmorgen na twee minuten al steepje en die werd binnen tien minuten steeds duidelijker yes zwanger na miskraam( aug 2006) en veel gedoe erna . ben wel steeds bang dat het nu weer mis is of gaat bij elk krampje en beetje nat in mijn broek denk ik o jee weer mis. hier even mijn test ik had donderdag in de middag ook al positiefe test met heel weinig donker gekleurde urine dus sterk geconcentreerd en vrijdag met ochtend urine leek het steepje minder duidelijk. maar vanmorgen toch weer snel goed. [​IMG]

12. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    van harte gefeliciteerd, is duidelijk een streepje hoor.

en dit is de mijne :)

[​IMG][/url]

13. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    ik weet niet zeker of je met deze niet een net zo dikke streep moet hebben maar zie toch duidelijk bij bijde twee lijnen klein beetje van harte ook van mijn dan. moet toch wat hcg in je zijn wil er ook een licht steepje komen lijkt me ik heb al maanden eerder getest met verschillende ook die jij hebt maar ik kreeg ook geen vage lijntjes gewoon alleen maar controle lijn en dat klopte ook werd dan ook weer ongesteld. succes verder.

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ben ik het niet mee eens.
    Zijn er zat die wel zwanger zijn en met matcare gewoon een vaag streepje hebben.

@ Jorinda

Gefeliciteerd!

@ Azra

Gefeliciteerd!

15. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    neenee meisje, we hebben het over de ROMED dipstick :rolleyes:

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Oh haha dan heb ik het verkeerd begrepen.
    Sorry!

17. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    vandaag weer getest nadat ik al voor mijn nod 3 keer licht positief heb gestest en vandaag was het echt een dikke negatief... :x
    Wat ik denk is dat ik toch zwanger ben geweest, maar dat het niet heeft doorgezet..en dat vind ik best een naar idee, dus voor mij nooit geen test meer voor mijn nod!

De :evil: zijn er nog niet maar die zullen dan wel spoedig komen...

18. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    streepjes, hier net hetzelfde verhaal
    de :evil: :evil: zullen hier ook dra gaan aankomen...maar veel te vroeg waarschijnlijk (had al een veegje bloed toen ik naar de wc ging)
    Dus normaal een cyclus van 30, heb een gemiddelde genomen van 32, en zit nu aan een cyclus van 27
    Dus een onregelmatige cyclus ook nog eens schiet ook niet op
    Wanneer komt mijn ei dan pffffff
    zal nog maar eens met ovutesten beginnen ook,of ik moet de hele maand van bil gaan :) :)

sterkte nog en succes nog he

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    @streepjes, jammer meid. En hele dikke knuff. Liefs Maranka

20. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Je wilt het gewoon zo graag weten dat je dan toch maar weer die test doet...en dan ben je dus blij voor niets en voel ik me best wel stom..

Ik heb nog geen roze afscheiding ofzo gehad, maar dan zul je nu net zien dat ik ook nog eens overtijd raak en dan weer ga twijfelen :rolleyes: hahaha!

maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen... 8)

Deel Deze Pagina