Heb ik al achter de rug. Moet nu helaas nog een aantal dagen wachten, maar daar kom ik wel doorheen. Ik ga nu lekker naar bed. Trusten meiden!
whaha ja ik heb al vanaf me ei symptomen ... heel raar ik ga ze morgen bij eerste symptomen droppen ik heb alles bijgehouden opgeschreven .. nerd! whaha maar ja thats me!
ja ik lees ook veel dingen mee hoor. vind het echt euk om te lezen bij meiden die zwanger zijn. het verhaal hoe en wat. soms duurt het heel lang bij de meiden en dan lees je het verhaal er een beetje achter. vind ik erg bijzonder. en de fotos meekijken vind ik superleuk. en lekker reageren is altijd leuk haha zet er zelf ook wel eens wat op hoor, een vraagje of een poll. allemaal vrouwen met hetzelfde doel...bizar toch eigenlijk
Hier op het forum kan je alles kwijt en dat is soms best wel even lekker. Rare dingen die je met niemand wil bespreken kun je hier gewoon neer zetten en je krijgt antwoord. Heerlijk zo'n forum verslaving
haha ja echt he, het gaat over de manier waarop je klust, allerlei kleuren afscheiding, over zere borsten zere buiken, ongesteldheid, misselijkheid, emoties, humeurschommelingen, noem maar op... heerlijk
Kimmeding, welke test heb jij gebruikt? Ik ga denk ik met die van kruidvat testen. Kan weinig vinden over de betrouwbaarheid van de matcare dipsticks en vind het lijntje nog onduidelijk.
Sensitest zijn deze. Ik had er nog 1 liggen en heb hem voor de grap eens gedaan ondanks dat ik 5 dagen voor mijn NOD zat. En zie daar een tweede streepje na 5 minuten maar kan ook korter zijn hoor. Heb nog een kruidvat test liggen en 3 clear blue digitale dus kan nog even vooruit hahaha
pff erg irritant dat wachten. ik had vorige keer ook vroeg getest. was ook positief, maar dat is misgegaan... helaas hoop voor jou echt dat het perfect gaat
Ik ken het gevoel als het mis gaat al was ik al wat verder dan mijn NOD. Nou ja afwachten maar weer hahaha. Ik ga slapen en ben er morgen weer