Vanochtend positief getest! Test staat in mijn album. Foto is niet heel duidelijk. Maar er staat een +!
Heel duidelijk gefeliciteerd! CJPT, zie dat jij ook opnieuw getest hebt en dat ie blijkbaar nu wel duidelijk posi is? Gefeliciteerd! De rest ook!
ik ga ff een negatief hier neerzetten.. willen jullie goed kijken of jullie wat zien? (is niet mijn test.. zeg ik er maar even bij.. is van een vriendin die zich niet kon inhouden..whahahhaa)
die in mijn album zijn van mij.. niet van mijn vriendin.. moxcht ze willen zulke duidelijke..whahaha..
hihihi...ik dus ook.. wel vaag en licht, maar zie m wel.. dacht al dat ik gek aan het worden was....whahahahaha..hoop dat ze snel een duidelijke heeft.. streepjes turen is leuk, maar dit is absurd.. op de normale foto is echt niks te zien en in het echt nou ja.. pfff echt heeeeel vaag...maar goed.. negatief zag ik m direkt, maar ze heef tnog ff..tis 6 dgn voor NOD ofzo...dus ook idioot vroeg....
als je hem al in negatief moet zetten om een streep te zien kun je beter nog een test doen want dan kan het nog altijd een indroog lijntje zijn
eentje van matcare ? life test van Delhaize is idem ik zie ook een oplichting erin in het negatief van de foto... maar ik had die ook toen ik een negatieve hcg test had...
thnx dames voor het kijken.. we zullen het wel merken over een paar dagen.. ze moet gewoon nog ff geduld hebben... indrooglijntje is het niet.. foto is gemaakt 4 minuten na het doen van de test, maar of het wat betekend.? we zullen zien... thnx voor het kijken en ik hou jullie op de hoogte... knuf
Zouden jullie mij kunnen helpen gisteren had ik een CB test gedaan en zag heel licht een lijntje (mijn moeder overigens niet) in de avond wilde ik hem aan mijn zus laten zien en toen zag ik dit! Net heb ik deze test van kruidvat gedaan, dit was het resultaat van net. Kan het een voorgedrukt lijntje zijn? Ben niet bekend met die testen. Alvast bedankt! Britt
Oeps ik was te vroeg met posten hahaha. Ik zie heel licht iets maar dan wel heel licht hoor. Misschien een 2 voor 5 euro test doen morgen ochtend of nog een paar dagen wachten.
britt, ik zou zeggen zwanger........maar test idd over 2 dagen nog eens, maar ik zou voor mezelf zeggen zwanger, dus een voorzichtige gefeliciteerd
Dit is de kruidvat/trekpleister 2 voor 4,99 Zag eerst helemaal niets en nu twijfel ik toch een beetje..ohw wat is dit toch erg Britt
Snap dat je er onzeker van word hoor. Morgen ochtend nog een keer testen dan is het geconcentreerder.