Ik heb ook zo iets gehad na paar uur terwijl binnen 15 minuten echt niets te zien was. Vandaag nog een x geprobeerd en weer niks te zien. Is dit dan een indrooglijntje?
de cb is negatief, volgens cb moet de testlijn even breed zijn en dat is ie niet. de kruidvat test kan 2 kanten op. denise had precies zo'n lijntje en was niet zwanger. ik had ook zo'n lijntje (maar die was wel duidelijker blauw) en ben wel zwanger. nog even afwachten dus!
Op die laatste van t kruidvat zie ik wel een licht streepje! Ik hoefde er niet eens voor in het beeldscherm te kruipen hihi
@britt ik weet alleen dat het niet klopt wat hier allemaal gezegt word over de cb.. ik heb ff lopen neuzen in alle testen hier in eht foto album en heb meerdere dames zwanger ( met andere woorden oude foto en nu nog zwanger) gezien met zo een zelfde dunne streep op de cb en bij hun was het dus blijkbaar wel zwanger... terwijl het bij andere een valse streep bleek te zijn dus het is lastig ik zou zeggen boycotten die cb testen want ik had precies zo een streep en iedereen zei negatief.. ik ben vandaag naar het zeieknhuis geweest en ik heb toch een vmk gehad.. ( uitslag bloedonderzoek ) en de testen staan nog in me album... ik zou als ik jou was gewoon over een paar dagen weer proberen en dna met inderdaat een test zonder kruis maar gewoon 1 enkele lijn in een appart vakje om verwarring te voorkomen veel succes
Ik heb even in je album gegeken en idd net zo een streep. Jeetje zeg wat erg voor je! Nu dus al 2 keer meegemaakt. Ik heb in juli 2006 ook een vmk gehad en 7 juli 2008 een miskraam met 9 weken. Ook al is het heel vroeg de emoties zijn er toch. Weet precies hoe zwaar het is en zeker als het je 2 keer zo dicht op elkaar overkomt. Heel veel sterkte en hopelijk ook voor jou snel een blijvende positieve test. Liefs Britt
Heel veel sterkte meid! Maar 1 streep zou toch ook zwanger moeten betekenen en dus kloppen? Dit heb je bij kruidvat ook. Ik heb een test gedaan, hij was in eerste 10 minuten negatief, na een uur weer wel een verticale lijn erbij :S Ik ben nu ook zo onzeker, terwijl ik een 2de test heb gedaan, die ook negatief was. Of moet ik me niet gek maken met het streepje dat na een uur te voor schijn kwam. Ervaring?
Even een foto laten zien van een zwangerschap vorig jaar. Ik had de test toegevoegd bij fertilityfriend. Dit was 12 dagen na ovulatie en 2 dagen later op dag 14 was mijn hcg 78. Heb de foto iets donkerder gemaakt.Het lijkt een dunne lijn maar de rest van de lijn was erg licht maar wel zichtbaar.Lijkt dus op een vals positieve test maar het was dus echt wel positief.Gewoon over 2 dagen weer testen zou ik zeggen.Of de nieuwe CB digi met conceptie indicator want die kan al 4 dagen voor NOD worden gebruikt. Succes met doortesten!
bedankt allemaal. Kon het natuurlijk niet laten vanochtend. Ik moet nu nog een paar dagen wachten, mijn man vindt dit niet positief. Hij is bang dat het weer misgaat en dat ik mijzelf alleen maar meer pijn ga doen als ik al zo enthousiast ben! Het resultaat! Dus we gaan maar even wachten en dan misschien de digitale doen! Britt
ik zie hem ook, en weet uit ervaring dat je het op een foto meestal minder goed ziet. Dus in t echt zal ie nog wel duidelijker zijn
oja als je nu cb digi haalt is ie waarschijnlijk al zwanger hihihi had ik namenlijk ook toen ik zo een streepje had op de kv test sucses en alvast gefeliciteerd!
Ja dina..denk ook al positief! Ga zo anders wel even digitale halen! Alleen is mijn man waarschijnlijk moregn ochtyend niet thuis!