moet m bohoorlijk verkleinen dus weet niet hoe die nu is, maar ben ik nu gek? (bovenste! onderste is van mezelf vorige maand) foto weggehaald...(was zo verkleind echt helemaal niets op te zien..)
ja klopt.. is ook niet voor mij.... Heb een heeeel geduldige vriendin ... en ik ben veel te nieusgierig...
nou ja.. ze moet maar wat geduld opbrengen hoor....ik zie inmiddels overal 2 streepjes..whahahaha....
britt, gefeliciteerd meid! heb net weer een test gedaan. DIK positief. YES ! na mijn vmk was ik zo bang dat he tniet goed zou gaan en langer zou duren. gelukkig krijg ik op tijd mijn ei! klusssuh
Mijn mening is: geen digitale halen! Ik had al 2 dagen vage streepjes (net zoals jij) op de kruidvat test en dacht ook duidelijkheid te krijgen door de digitale. Eerst 2 ochtenden gedaan, beide 'niet zwanger'. Toen de volgende ochtend met kruidvat test behoorlijk positief en nog zei de digitale 'niet zwanger'! Ik vind het een onding! Ik zou gewoon nog een setje van 2 voor 5 euro halen. Veel goedkoper en denk dat je overmorgen een duidelijke streep hebt! (ik had het zelfs in de avond!) Succes!
ik ben er klaar mee hwhwhahah nee hoor ik kijk het ff aan ga gewoon weer proberen en ik zie het volgende maand wel weer .. teleurstellingen horen bij het leven zal maar zeggen rare testen....
Zo zie je maar, bij iedereen is het anders. Ik had vorige maand juist zo'n clearblue digi gekocht omdat ik er zoveel positieve dingen over had gehoord...ach ja...
lieve meiden, ik heb 2 fotos in mijn album staan van mijn ovutests. gister was ie positief, maar nu nog steeds... hoe kan dat nou weer? snap er geen hout meer van. wanneer krijg ik nu mijn ei? iemand ervaring of weetjes hierover? liefs Dina
Als ik het zo zie dan denk ik dat je vandaag je eisprong hebt gehad. Maar je test zo vaak dat het lastiger wordt om een duidelijke uitslag te krijgen. Misschien kan je beter alleen 's morgens en 's avonds testen!? Ik denk dat die ene lichte op 10-12 missch komt door teveel drinken of wat dan ook. Anders weet ik t niet hihi