Hey, Kijk eens in mijn album....zo ziet een kapot testje uit... ben benieuwd wat jullie er van vinden
ja he....het is het werk van een geheime kracht die tegen mij zegt "niet te vroeg testen slaapzakje"haha doe je het toch dan krijg je dit "poef" een hele mislukte test..haha
Hey Dina Nee moet zeggen dat er nog niet veel veranderd is met vorige week. Gevoelige (.) (.) en een wat opgezette buik maar meer eigenlijk gelukkig niet.
hey hey zit met een probleempje.... donderdag moest ik(denkik)ongi worden.smorgens had ik idd bij het afvegen een goede veeg rozebloedverlies...verder tot nu toe niks meer gisteren deed ik een test en er verscheen binnen tien minuutjes een vaag vaag lijntje...had gisteren ook wel ongipijn maarde ongi bleef dus weg... ik plaats even een foto...mss heeft midstream matcare een indrooglijntje?weet iemand dat? ik denk dat het lijntje roze is ofwel beeld ik me dat in...
hoi tearke, ja zie een heeeeeel fijn licht lijntje, kan het niet heel goed zien dus durf heir niet zoveel op te zeggen... Als je er roze in ziet dan kan het wellicht wel een lijntje zijn, alls het lijntje kleurloos is, dan niet. morgen zou ik even met ochtendurine 1 doen. succes meis, duim voor je! geen bloed geeft moed!